Gå til innhold

Er det vanlig pris for barnesko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil jo ha gode barnesko, og ecco sine joggesko ble anbefalt i butkken vi var i, men de koster 600 kr. Er det vanlig pris for slike første-sko?

Dette er også fjordårets modeller da årets ikke har kommet i butikkene enda. Pleier de å komme på tilbud eller er alt slik fastpris?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg er av den oppfatning av at godt skotøy er alfa omega for små føtter. Kjøper gjærne klær fra Cubus, H&M, Lindex osv., men skotøy prioriterer jeg skikkelig og det virker som om du også gjør det :)

I fjor kjøpte jeg Ecco-sko til halvpris i juli. Så om du venter litt eller leter litt på nett så kan du sikkert finne litt rimeligere sko. Det jeg liker med Ecco og som er bra for føttene er at de er litt høye, at de gir god støtte og at de sitter, for de fleste, godt på foten.

Men om du ikke trenger skoene sånn nå med en gang og plutselig så avvent litt. Det bruker å komme salg.

Skrevet

Jeg styrer unna slike priser når jeg kan ;) Det er da bare tull å bruke så mye penger på et par sko som de vokser utav fortere enn du kan si kake.

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye av sko-"hysteriet" som er sant, eller om det dreier seg om minimale forskjeller som skomerkene utnytter, men jeg tar iallfall ikke sjansen ved å teste det ut på mitt barn. Jeg har litt rar fotstilling og gange selv, aner ikke om det skyldes dårlige sko eller ikke, men jeg tør ikke annet enn å satse på gode sko til henne, bare sånn i tilfelle... kanskje spesielt hvis hun er genetisk rustet for dårlig fotstilling/gange... Klær ellers er alltid rimelige merker, og mye arvetøy.

Hun har akkurat begynt å ta sine første skritt, og har bare stones fra før, så hun har jo ingen sko, så kan ikke vente i helt til juli for å kjøpe sko. Regner med at hun går mer enn hun krabber ganske snart, og da bør hun vel ha skoene klare allerede nå straks. Stonsene egner seg ikke så godt til å gå med ute, de blir bare tråkket ned og faller av. Kunna kanskje drøyd det til juni, men er det juli slikt salg bruker å komme så kan vi like gjerne kjøpe nå...

Skrevet

Jeg har aldri kjøpt dårlige sko til ungene, føtter og rygg skal de ha i god form resten av livet og det er to ting vi foreldre kan gjøre for å hjelpe med det, gode sko og god ransel på skolen. Så der prioriterer vi å bruke litt penger.

Men tror aldri jeg har betalt full pris for skoene da, passer på når det er kampanjer. De fleste skokjedene har kampanjer på sko, ta to betal for en, halv pris osv.

Mine barn går stort sett i Ecco, Viking eller Geox, alle typene er på salg med jevne mellomrom.

Skrevet

vi kjøpte sko for 199 kr første sko par til begge barna. kjøpte på dinsko til begge.

de får nå 2 par jogge sko hver seg hver sommer. så blir dyrt.

sko er dyrt

Skrevet

Jeg har aldri kjøpt dårlige sko til ungene, føtter og rygg skal de ha i god form resten av livet og det er to ting vi foreldre kan gjøre for å hjelpe med det, gode sko og god ransel på skolen. Så der prioriterer vi å bruke litt penger.

Men tror aldri jeg har betalt full pris for skoene da, passer på når det er kampanjer. De fleste skokjedene har kampanjer på sko, ta to betal for en, halv pris osv.

Mine barn går stort sett i Ecco, Viking eller Geox, alle typene er på salg med jevne mellomrom.

Noen tips om hvor de kan ha skoene på tilbud nå? Evt ta to, betal for en e.l.

HI

Skrevet

Må ikke være ecco da. Supefit og pony har også gode sko til barn.

Skrevet

Må ikke være ecco da. Supefit og pony har også gode sko til barn.

I butikken vi var i i dag så mente hun at superfit var for litt smalere føtter enn det min datter har. Og pony hadde i bare den butikken bare hvite sko så det var ikke aktuelt for oss (ser for meg hvordan de ser ut etter en dag i sandkassa), men det kan jo hende de har andre modeller andre steder... Ikke at disse to modellene var noe billigere da. Ikke de som var første-sko iallfall, mulig de som kommer for litt eldre barn er rimeligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...