Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 .. er de ok? Jeg har ikke peiling på trampoliner og vet ikke forskjell på god og dårlig kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Kjøpte en på lørdag og den er helt ok. Regner med at den, i likhet med andre trampoliner, ikke tåler alt av påkjenninger fra vær til iherdig hopping over flere år så regner med å måtte bytte ut noen deler om to-tre år. Før hadde vi en rådyr kvalitetstrampoline, men den tålte heller ikke alt av påkjenninger. ( sikkerhetsnettet og beskyttelsesringen har blitt byttet to ganger på fire år, men selve trampolina holder fortsatt stand. )
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Jeg overtok nettopp en stor trampoline. Den har nett innenfor den blå plastgreia over fjørene. Beskyttelsen på stengene til nettet er meget markspist, og det blå greiene er skittent og litt sprukket. Men nettet fungerer, og selve trampolinen er som ny Jeg vet denne trampolinen er noen år gammel, og at den har blitt reparert før. Men den er helt i orden, og der skal være standard og krav til slikt som selges i Norge, samme hvor og til hvilken pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå