Gå til innhold

Hvoror ble du aleneorsørger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aleneforsørger......

Skrevet

Fordi det ble slutt imellom meg og barnefar..? :)

Skrevet

Fordi jeg etter 8 år ikke orket mer av en mann som bodde på hotell, han var bare hjemme og spiste, sov og fant seg reine klær i skapet.

Jobbet rompa av meg for å klare meg selv, det eneste jeg har fått av stønad er en ekstra barnetrygd. Ikke bidrag en gang.

Angrer ikke et sekund.

Skrevet

For å beskytte barna

Skrevet

barnefar døde.

Skrevet

u/t

Fordi mannen min døde.

Skrevet

Fordi han dro da jeg var 15 uker på vei. Han ville ikke bli far likevel :(

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

ENEstående forsørger ;)

Han stakk til Ibiza med gutta, lå rundt og jeg ble voksen..

Skrevet

han var en utro jævel og løgner og da jeg gikk gravid fortalte meg at han hadde gjort en annen jente gravid samtidig!!

Skrevet

Fordi han fant ut at det var bedre med ei på 21 år som bor hjemme på pikerommet i stede for å være pappa og ta ansvar for både den i magen og den som allerede er her. Fantastisk mann!

Skrevet

Fordi jeg ble uplanlagt gravid, og valgte å beholde barnet. Jeg og BF var aldri kjærester.

Skrevet

For å beskytte meg og barnet. Nå er bf kun involvert i samvær med tilsyn

Skrevet

Fordi pappa har en jobb det er vanskelig å konkurrere med.

Skrevet

Fordi det ikke fungerte mellom oss, selv om vi bruker LANG tid for å fikse det. Men gode venner i dag da :)

Skrevet

Med første fordi han ikke var klar for å bli pappa... Men klarte å gjøre meg og en annen gravid nesten samtidig.. (Jada var jo med på det jeg og :P ) Ingen kontakt i dag.. Med andre så var det jeg som ikke visste hva jeg ville.. Men ser ut som det ordner seg nå :)

Skrevet

Fordi han ikke tok ansvar, var konstant sinna når han var hjemme. Og han fant seg ei 16 år gammal jente han heller ville være sammen med.

Skrevet

Fordi han gikk da jeg ble gravid. Ville heller være med sin eks. Men er lykkelig fordet :)

Skrevet

Fordi jeg kastet han ut da han ville tvinge meg til abort (han kunne godt skjære ut ungen selv også... stabil, jadda), pga at han forfulgte meg og masse annet så har jeg nektet han alt for min og mitt barns sikkerhet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...