Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Mener å ha hørt at Julius (apekatten i kristiansand dyrepark) er død, men at de har fått en ny ape at det fremdeles skal være attraktivt... Noen som vet noe om dette, om det bare er rykter eller fakta?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Har ikke hørt at han er død nei. Da må det ha skjedd nå nettopp, hvis ikke hadde det nok stått i avisene:) Han var der i fjor allefall!
Gjest SHOC Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Sønnen til Julius duknet i vanngraven forrige uke, Julius er der fortsatt.
kaktusen Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Julius lever Men desverre så druknet Linus 5 år, sønnen til Julius på torsdag
Gjest SHOC Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/Linus-funnet-dod-i-vanngraven-2219675.html
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Okei, kanskje det er det jeg har fått med meg da.. Uff, så trist HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 Ryktet sier at Julius døde for mange år siden, men at det er en annen Hann som har tatt over for han. Dette blir holdt hemmelig fortsatt, sikkert fordi Julius nærmest var som nationalskatt å beregne for 25 år siden
**venter** Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 Ryktet sier at Julius døde for mange år siden, men at det er en annen Hann som har tatt over for han. Dette blir holdt hemmelig fortsatt, sikkert fordi Julius nærmest var som nationalskatt å beregne for 25 år siden Tviler på det, det er bare Julius som har bodd med mennesker og som derfor kan endel "mennesketing", som bl.a. maling og drikking av sugerør. Og dette er det ikke lenge siden jeg så han gjøre på tv (ifb med bursdagen hans). For noen år siden derimot var det krangel i flokken og Julius ble flyttet ut av flokken og inn for seg selv. Nå er han flyttet tilbake igjen:) http://dyreparken.no/Julius/
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 Ryktet sier at Julius døde for mange år siden, men at det er en annen Hann som har tatt over for han. Dette blir holdt hemmelig fortsatt, sikkert fordi Julius nærmest var som nationalskatt å beregne for 25 år siden Jepp, det har jeg også hørt! Julius er død! Leve Julius!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå