Gå til innhold

"Venner" som melder avbud i siste liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et vennepar som er helt i startgropen, dvs vi har ikke kjent hverandre veldig lenge. Nå har vi invitert de på besøk et par ganger og alle gangene har de meldt avbud i siste liten (er ikke snakk om timer før engang, heller på klokkeslettet når vi har avtale). Kjedelig når man har bakt, dekt bordet og bare sitter å venter.... Nå er jeg lei og vet ikke om vi gidder mer!

Videoannonse
Annonse
Gjest Løvemusene
Skrevet

Hei.. desverre er noen bare slik! :(

Har ei venninne selv som avlyser i siste liten, men som oftest en time før. Drit irriterende, og nå har jeg invitert henne i bryllupet mitt og tviler sterkt på at hun kommer, så jeg kommer til å unnlate å skrive navnet hennes under "gjester" i programmet... som en liten lærepenge.... hvis du skjønner.... fjortis jeg vet :P

Spør hun hvorfor hun mangler sier jeg ærlig ut, hadde ikke trodd du skulle komme. Håper hun spør.

Men fra spøk til revolver.... det er vanskelig å kutte ut vennepar da.. men er dere i starten så..... be oss i stedet, haha

Skrevet

Det er det verste og det frekkeste jeg vet. Har hatt en slik venninne som "aldri kom" eller alltid kom for sent. Vi har brutt kontakten, for etter 18 år med avbud var det nok! Noen eier ikke folkeskikk. Særlig frekt er det når man har handlet inn mat og vin og skaffet barnevakt!

Skrevet

Akkurat sånne "venner" har jeg ikke fler av. Hadde noen , men kuttet de ut. Det er grenser for hvor lenge man gidder å finne seg i sånn respektløs oppførsel.

Det fører bare til irritasjon og ekstremt dårlig stemning i lengden.. Vanskelig å stole på, blir de også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...