Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har veldig lyst til å dra til syden med jenta mi, og har ingen å reise med.. (Viggo venneløs, ja..) Hva tenker dere om å reise alene en uke? Jeg har reist mye alene før, blant annet 14 dager i egypt.. Men klart, dette blir jo annerledes. Noen som har gjort dette?
Liv & Røre Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Har ikke gjort det, men hvorfor ikke? Høres herlig ut egentlig spør du meg
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har tenkt på å gjøre det samme, men så plutselig begynner jeg å tenke på hva jeg skal gjøre dersom jeg blir syk eller det skjer noe med meg mens vi er på ferie... Ville nok hvertfall valgt et typisk "norsk" hotell a la ving eller star tour hvor det er skandinaviske folk på jobb hele tiden. Men det er kanskje bare meg som tenker sånn :-)
Gjest SHOC Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Tenkte på akkurat det sammen som Bjørnen over. Hva om du blir skikkelig syk ala matforgiftning. Hvem skal da hjelpe deg med babyen? Men mulig jeg er litt for hysterisk.
Ulldott Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Ville i tilfelle valgt et hotell med scandinaviske gjester og guider på stedet. Ville også reist til et "trygt" land hvor en kan gå alene ute. Grand canaria eller hellas? Kanskje du kan finne deg en venn her inne som vil være med?
holahopp Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 har ikke gjort det men har lyst til å gjøre det samme selv. har heller ingen å reise med...men tror jeg gjør det nå i mai før det blir for varmt
lille sprelle Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Jeg hadde ikke gjort det. Hva hvis det skjer noe med deg? MEN dersom du virkelig vil, så hadde jeg reist charter slik at du hadde guider å kontakte om det var noe. Sikkert lurt å ha en avtale med noen her hjemme om at du skal gi livstegn fra deg hver dag også. Ikke for å være hysterisk, men det du har jo ansvaret for et barn som overhode ikke kan gjøre rede for seg
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 Man kan jo ikke tenke hele tida, hva om noe skjer?!!! Reis i vei og kos dokke! Det hadde jeg gjort
mamma'n til 2 :) Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 Jeg sitter i samme situasjon, men hva å reise med en annen med barn? Jeg blir gjerne med neste år, i mai f.eks, da har jeg ei på halvannet og baby på ca 7mnd. Står midt i et brudd nå, så får ikke reist i år. Da har vi god tid til å bli litt kjent også :-) Send meg gjerne pm om du har lyst :-)
M.I.A Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 har ikke gjort det men har lyst til å gjøre det samme selv. har heller ingen å reise med...men tror jeg gjør det nå i mai før det blir for varmt Svarer med nick denne gang.. HI her. Hvor bor du da? Vi kan jo vurdere å reise sammen om det er praktisk gjennomførbart..
M.I.A Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har tenkt på å gjøre det samme, men så plutselig begynner jeg å tenke på hva jeg skal gjøre dersom jeg blir syk eller det skjer noe med meg mens vi er på ferie... Ville nok hvertfall valgt et typisk "norsk" hotell a la ving eller star tour hvor det er skandinaviske folk på jobb hele tiden. Men det er kanskje bare meg som tenker sånn :-) Det har jeg faktisk ikke tenkt på.. Men i første omgang tenker jeg at det går bra, jeg har reist mye og aldri blitt syk. Dessuten har jeg jo vært syk flere ganger med baby, og man klarer det jo, selv om det er slitsomt. Man skal jo være klar for sykehusinnleggelse før man ikke klarer å ta seg av babyen sin..? Men du har helt rett ang valg av hotell, det tipset skal jeg ta med meg:) HI
M.I.A Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 Jeg sitter i samme situasjon, men hva å reise med en annen med barn? Jeg blir gjerne med neste år, i mai f.eks, da har jeg ei på halvannet og baby på ca 7mnd. Står midt i et brudd nå, så får ikke reist i år. Da har vi god tid til å bli litt kjent også :-) Send meg gjerne pm om du har lyst :-) Da har jeg sendt deg pm=) HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 Hvis du tar med deg babyen så blir du jo ikke alene ;p Neida, gjør det!! Velg et familievennlig hotel, ta med vogn og noen bøker og KOS DEG!!!
Gjest Heartbroken Skrevet 7. mai 2012 #14 Skrevet 7. mai 2012 Jeg tenker at barnet skulle vært ganske stort før jeg hadde våget å reise langt bort med det alene. Selvsagt kan man ikke gå rundt og være livredd for alt som kan skje, men det å ta forhåndsregler er ikke dumt. Det går jo helt sikkert bra, men jeg hadde ikke klart å slappe nok av til at jeg hatt fullt utbytte av ferien.
Kyllingbein Skrevet 7. mai 2012 #15 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har gjort det. Og traff to jenter fra nordnorge med barn og ei som reiste alene fra sverige. Spiste av og til med dem ute om kveldene, ellers spiste jeg og datteren min alene. (hun var to år da) men kunne like gjerne reist med baby. Bare koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå