Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Jeg klør og klør og klør inni håndflatene og under føttene. Det er grusomt frustrerende! Ikke rekker jeg ned til under føttene selv lengre heller nesten... Lurer på om det er noen andre symptomer enn at det klør inni hendene og under føttene som kan tyde på at det er den alvorlige typen svangerskapskløe? Dere som har hatt det - fikk dere nedsatt almenntilstand, slapphet, mer vann i kroppen eller noe annet samtidig? Jeg skal ta blodprøver i morgen tidlig, så skal sjekke det ut. Lurer bare på om det er andre symptomer som henger sammen her, eller om det "bare" er kløe i hender og under føtter som er symptomer.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Og hvor lang tid tar det før man får svar på de prøvene? HI
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Jeg fikk svar samme dag mener jeg å huske og ble lagt inn. Nei forresten fikk svarenen dagen etter dro til Lørdag, ble bedt om å sove der fikk svr søndag skulle bli igangsatt mandagen og de regenet med at babyen ville komme torsdagen. Men hun kom av seg selv mandagen så slapp å bli igangsatt. Jeg hadde ingen symptomer annet enn at jeg klødde, men de tok det alvorlig på sykehuset så hadde sånn CTG(heter det det) måler på meg omtrent hele tiden, glad hun kom av selg selv slitsomt om det skulle holdt på til torsdagen.. Lykke til! Håper du ikke har den alvorlige typen! Men har du det blir det nok baby snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå