Gå til innhold

Spør meg om: Leker!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen spm ang leker så vil jeg gjerne hjelpe deg med det! Fikk ideen etter bildet og temaet på forsiden. Og da jeg jobber i en leketøysforretning, og får veldig mange spørsmål hver dag (Noen synes jeg faktisk det er vanskelig å svare ærlig på!), så tenkte jeg at jeg kan ta meg en time eller to og svare 100% ærlig om det er noen som har noe de lurer på.

 

Har leker som jobb men har akkurat gått ut i perm, uff så kjedelig! Er jo ikke alle merker min butikk fører, men skal prøve å svare på det jeg kan i alle fall. DS, PS3, Wii og Xbox går også under dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker du å få en leke oppi rompa?

 

Hadde satt kjempestor pris på svar! :)

Skrevet

Er du 3år 15:21?

Skrevet

ja. jei låne mamma sinn pjofil nåi mamma ej på do men nå ej mamma fejdi på do og da må mamma væje på dataen fojdi mamma ej allti på dataen nåj mamma ike ej på do. men jei ej sulten men jej fåj ike mat fojdi mamma ike ej på sjhøkenet. :(:(:(:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...