Gå til innhold

Kvalm og dårlig form i uke 36


Poden&knøttet

Anbefalte innlegg

Tydelig at det er litt dårlig plass for bebisen nå der inne: det begynner å bli veldig ubehagelig og i dag har jeg kastet opp og måttet holde sengen hele dagen. Flere som har det sånn? Og som har noen tips? :-) Helt annerledes enn i forrige svangerskap da formen var fin helt til gutten kom i uke 37.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvalme og oppkast KAN være et tegn på svangerskapsforgiftning! Det kan selvfølgelig også være masse annet, bl.a. vanlig omgangssyke eller tegn på fødsel.

 

Har du samtidig hodepine eller trykk mot mellomgulvet (det var sånn jordmoren forklarte det til meg) bør du ta kontakt med føden, det var i alle fall beskjeden jeg fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, har hverken lyst på svangerskapsforgiftning eller fødsel nå... Satser på at det er noe som går over ved å holde roen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 35 har og begynner å bli mer sliten og da kommer kvalmen fort hos meg i hvert fall (ikke sv.forgiftn.). Kvalm på mitt slitneste - får slappet av/sovet - kvalmen borte!

 

Men ville helt klart sjekket opp hvis jeg var deg :) Just in case:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 35 har og begynner å bli mer sliten og da kommer kvalmen fort hos meg i hvert fall (ikke sv.forgiftn.). Kvalm på mitt slitneste - får slappet av/sovet - kvalmen borte!

 

Men ville helt klart sjekket opp hvis jeg var deg :) Just in case:)

 

Kjenner meg igjen her. Trodde at kvalmen hørte til i 1. trimester, men den gang ei. Jeg blir dårlig når jeg tar for hardt i og sliter meg ut.

 

Håper du kommer deg Poden&Knøttet og at du får samlet krefter frem til fødselen!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...