Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Er det noe dere har jevnlig og som dere liker? Hva med fingring baki der, synes dere det er greit at typen gjør det på dere og gjør dere det på han?? Hva med oralsex, er det greit å bruke tunga baki der? Jeg er i et forholdsvis nytt forhold og har ikke all verdens erfaring med det fra tidligere. Vi har hatt analsex, det er helt ok og jeg liker det men da må det være riktig timing for å si det sånn..men er hele tiden litt redd for at det skal bli litt griseri. Jeg har gjærne oralsex, men jeg klarer bare ikke å sleike han i baken..han har ikke ymtet frempå om det heller da. Men det gjør gjærne han på meg, jeg syntes det var sikkelig ubehagelig i starte..ikke fysisk ubehagelig men tenkte mer på lukt ol. Jeg er heller ikke vant til gutter som vil ha en finger i rompa, men det vil han gjærne. Kjentes rart ut det også i starten, jeg er fortsatt redd for å gjøre det feil på et vis..men når jeg gjør det og vi har sex kjenner jeg at han rett og slett blir større og hardere inni meg og noen ganger kommer han med en gang jeg putter en finger inn.. Høres kanskje ut som vi bare driver på baki der, men det gjør vi ikke altså. Jeg merker selv jeg har sperrer som han ikke har, med de er ikke der fordi jeg synes det er ubehagelig fysisk...men mer psykisk. Håper de sperrene forsvinner etterhvert, for de mest intense orgasmene jeg har fått i livet har vært ved analsex utrolig nok.
khm Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Hvis dere koser dere med det og har funnet ut at det funker så kjør på!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Her er det kun enveiskjørt i rompa.. men om du liker det og dere koser dere med det, så kjør på..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Høres ut som eksen min. Viste seg at han foretrakk rumper sånn generelt. Navnet hans begynner vel ikke på F?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Alle menn burde egentlig få fysisk nytelse av en fing der bak, men mange klarer ikke å nyte det pga. det psykiske. De som klarer å slippe seg løs, vil være deg evig takknemelig for at du turde å prøve.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 Hvis lysten og interessen er der er det bare å utforske! Vi har endel analsex selv, og det er stort sett jeg som styrer når det blir eller ikke. Jeg liker å vaske meg eller dusje først, særlig om han vil sleike der bak (noe han stort sett ikke får lov til, føler også at det er litt "skittent"). Slikker aldri han bak, der har jeg også en sperre og trives ikke med det, selv om jeg vet han gjerne vil at jeg skal. Hvis du føler deg ukomfortabel med en finger i rompa hans kan du prøve å kjøpe sånne gjennomsiktige engangshansker på europris f.eks og smøre på litt vaselin. Det er helt utrolig hvordan orgasmene er med analsex, det er ikke likt noe jeg har opplevd før. Husk at det er ikke noe ufint, skittent, ekkelt eller feil med det så lenge begge er med og har lyst Kos deg!
Gjest Miryks Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Tja, vi prøvde det i begynnelsen. Altså at jeg stakk en finger oppi rompa hans. Han likte det ikke da, synes det bare var rart, enn så avslappet han var. Har ikke gjort det siden. Analsex har verken han eller jeg noe mot, men jeg slikker ikke hans kaviarstjerne, og han slikker ikke min.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 Høres ut som eksen min. Viste seg at han foretrakk rumper sånn generelt. Navnet hans begynner vel ikke på F? Hehe..nei, er nok ikke samme person! Men noe som sier meg at det er ganske mange mannfolk der ute som er glad i rumper! Men kanskje ikke like mange som tørr innrømme at de faktisk liker det selv.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 Høres ut som eksen min. Viste seg at han foretrakk rumper sånn generelt. Navnet hans begynner vel ikke på F? Hehe..nei, er nok ikke samme person! Men noe som sier meg at det er ganske mange mannfolk der ute som er glad i rumper! Men kanskje ikke like mange som tørr innrømme at de faktisk liker det selv. Tror mange mannfolk tenker at å like romper er det samme som å være (skap)homo.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 Hvis lysten og interessen er der er det bare å utforske! Vi har endel analsex selv, og det er stort sett jeg som styrer når det blir eller ikke. Jeg liker å vaske meg eller dusje først, særlig om han vil sleike der bak (noe han stort sett ikke får lov til, føler også at det er litt "skittent"). Slikker aldri han bak, der har jeg også en sperre og trives ikke med det, selv om jeg vet han gjerne vil at jeg skal. Hvis du føler deg ukomfortabel med en finger i rompa hans kan du prøve å kjøpe sånne gjennomsiktige engangshansker på europris f.eks og smøre på litt vaselin. Det er helt utrolig hvordan orgasmene er med analsex, det er ikke likt noe jeg har opplevd før. Husk at det er ikke noe ufint, skittent, ekkelt eller feil med det så lenge begge er med og har lyst Kos deg! Er jeg som styrer når det blir noe action baki der her også, må være klar for det på alle vis. Men den derre sleikinga, jeg føler meg ikke sånn veldig rein og delikat der baki..men tenker at så lenge han liker det så får jeg bare prøve å slappe av og ikke være redd for at han plutselig ikke skal like det likevel.. Jeg synes ikke det er ekkelt å å ha fingeren min i rompa hans, det er mer at jeg er redd for å gjøre det "feil" og at det hele ender opp svært pinlig..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 Hvis lysten og interessen er der er det bare å utforske! Vi har endel analsex selv, og det er stort sett jeg som styrer når det blir eller ikke. Jeg liker å vaske meg eller dusje først, særlig om han vil sleike der bak (noe han stort sett ikke får lov til, føler også at det er litt "skittent"). Slikker aldri han bak, der har jeg også en sperre og trives ikke med det, selv om jeg vet han gjerne vil at jeg skal. Hvis du føler deg ukomfortabel med en finger i rompa hans kan du prøve å kjøpe sånne gjennomsiktige engangshansker på europris f.eks og smøre på litt vaselin. Det er helt utrolig hvordan orgasmene er med analsex, det er ikke likt noe jeg har opplevd før. Husk at det er ikke noe ufint, skittent, ekkelt eller feil med det så lenge begge er med og har lyst Kos deg! Er jeg som styrer når det blir noe action baki der her også, må være klar for det på alle vis. Men den derre sleikinga, jeg føler meg ikke sånn veldig rein og delikat der baki..men tenker at så lenge han liker det så får jeg bare prøve å slappe av og ikke være redd for at han plutselig ikke skal like det likevel.. Jeg synes ikke det er ekkelt å å ha fingeren min i rompa hans, det er mer at jeg er redd for å gjøre det "feil" og at det hele ender opp svært pinlig.. Det skal godt gjøres å gjøre noe feil. Bare husk å klippe neglene! Det er (i følge mannen min) få ting som er så vondt som skarpe negler som skraper. Og bruk godt med glidemiddel; enten nøytral olje, vaselin eller glidekrem. Tenk litt på hva du liker selv, og gjør det samme for han. Rompa er den tingen vi har som er lik Når han nærmer seg orgasme så har du sikkert kjent et område som blir steinhard inni der; masser det, så skal jeg love deg han kommer til å bli vill og gal
Benni81 Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 "Exit only" hos meg på bakfronten altså. Har nok heftige sperrer på at der ikke skal noe inn der.. Men savner det ikke. Har et super sexliv uten å involvere bakenden. Hverken min eller hans :-)
håpefull<3 Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 Anal er ok, men at vi slikker hverandre der skjer ikke. Og ingen finger i verken min eller hans nr2. Han liker anal, men vi gjør det ikke kjempeofte.glad han er fornøyd med 'vanlig anal' og ikke skal fingre og slikke meg der i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå