Gå til innhold

Jordmor


Lille spire 12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takktakk:-) skal ha med samboer å, så nå får han høre hjertelyden til mini'n. Jeg har jo allerede lurkikka på'n på jobb en gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt så helt fint ut:-) jordmor fant hjertelyden :-) me'n fikk beskjed om å legge på meg litt mer snart... Har stått på stedet hvil i 4 uker på vekta.. Men spiser jo nesten hele tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt så helt fint ut:-) jordmor fant hjertelyden :-) me'n fikk beskjed om å legge på meg litt mer snart... Har stått på stedet hvil i 4 uker på vekta.. Men spiser jo nesten hele tida...

Hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13+4 ifølge menstermin. Men jordmor trodde jeg antakelig var litt lenger. Det samme sa hu jeg var på ul hos i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+4 ifølge menstermin. Men jordmor trodde jeg antakelig var litt lenger. Det samme sa hu jeg var på ul hos i uke 12.

Så lenge du spiser bra så er det nok bra! Det veldig forskjellig når folk legger på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør nok det med tid og stunder ja:-) skal å sies at jeg har et annet kosthold nå enn før. Spiste skjelden og store porsjoner og ofte sjokolade og brus. Nå spiser jeg lite og ofte... Så forbrenningen har nok blitt generelt mye bedre å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...