Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 fra vannet gikk med yngste her og til ho var ute gikk det 10 min. det er styrtfødsel.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Styrtfødsel kaller vi det når det tar mindre enn tre timer ved første fødsel, og mindre enn to timer for flergangsfødende Min fødsel, som førstegangs, tok 3 timer. Det var ikke en styrtfødsel
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2012 ok. Da var ikke min på 4 timer fra første ri en styrtfødsel
L-8 Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Men kan fødsel gå fort uten å være styrtfødsel? Og tre timer fra hva?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 Men kan fødsel gå fort uten å være styrtfødsel? Og tre timer fra hva? Tre timer fra første tegn (dvs. enten første ri eller at vannet går)
mammas skatter <3 Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 har du hatt en fødsel på 4 timer føstegangs så bør en vare snar på sykehuset ved neste fødsel. det sa jordmor ved første besøk hos henne nå. min var på 4,5 time fra første rie og vannet gikk til han var ute. da hadde jeg pressrier i 1,5 time ca. så denne gangen er det ikke tid til noen dusj på meg
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2012 nei, det var 2., og sannsynligvis siste fødsel. Jeg vet ikke hvor lenge pressriene holdt på, de begynte mens jeg var på undesøkelsesrommet, og det må jeg bare si at å gå med pressrier, det går faktisk ikke
Høna08 Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 Her gikk det 45 min fra vannavgang til babyen var ute og det kalte de en styrtfødsel. Glad vi bor nærme sykehuset, rakk det akkurat
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2012 fra vannet gikk gikk det nok max en halv time, men jeg hadde jo rier før det. Vi var på sykehuset i underkant av en time før vi var ferdige, hadde barnevakten bodd lenger unna hadde vi ikke rukket det
kattemamma Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 Har ikke betegnet min første fødsel som styrtfødsel, men var ca 2 timer fra første skikkelige ri (da jeg virkelig skjønte noe var på gang) til barnet var ute. Men da hadde jeg også hatt murringer og stram mage tidligere på dagen som både jeg og sykehuset (var inne på kontroll tidligere på dagen) avskrev som kynnere. Vi hadde nok ikke rukket sykehuset om det ikke var 5 minutters kjøretur unna. Bekymret for å rekke det denne ganga med 30 min kjøring og ei som trenger barnevakt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå