Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Jeg er alenemor til ei snuppe på 5 mndr, og jeg er dausjuk; bihulebetennelse. Begynte faktisk å gråte fordi jeg måtte skifte bleie og legge istad, er helt utslitt. Hva gjør dere andre alenemødre når dere er syke?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Som alenemamma har man ikke så mange valg, om man ikke har en far som kan steppe inn eller besteforeldre / naboer som kan passe, og da må man bare gjøre som best man kan. Er man syk blir det ofte litt latere dager med litt slappere rutiner, men det går. Vet at det er kjipt, men hold ut. God bedring
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Har heldigvis familie som stiller opp når jeg er syk. Det er ikke noe gøy å være syk og alene med et lite barn. ønsker deg god bedring
Tauriel Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Ringer mamma hvis jeg er skikkelig syk. Ellers så presser jeg meg opp med henne, gir henne mat og tar henne med i sengen og legger meg og sove mens hun leker, drar meg i håret, poker meg i øynene osv. Eventuelt sjekker jeg opp om noen kan ta henne med på trilletur slik at jeg kan sove/slappe av.
It's all about me Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Er ikke alenemor, men mye alene med ungene i lange perioder. Når jeg blir syk er det bare å bli bestevenn med Paracet, og kaste meg ned på sofaen ved de mulighetene jeg har. Er jeg ekstra heldig blir en eller flere av ungene syk samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå