Gå til innhold

Bestille Buggaboo fra utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort dette, og hvor bestilte dere fra?

Lønner det seg, eller kan jeg like godt kjøpe den her hjemme.

Jeg har mest lyst på den helt sorte, og den er jo svindyr her hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det er med toll og moms og alt det der når du bestiller fra utlandet.

Jeg kjøpte min i UK da jeg var der sist, den helt sorte. Sparte 2000 kroner. Betalte 7500,-

Men hvis du kjøper den fra babyshop og melder deg inn i VIB klubben, så får du jo 10% rabatt på første kjøp, så det er jo nesten 1000 kroner og betaler 8550 ca .. Bare et tips :)

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det er med toll og moms og alt det der når du bestiller fra utlandet.

Jeg kjøpte min i UK da jeg var der sist, den helt sorte. Sparte 2000 kroner. Betalte 7500,-

Men hvis du kjøper den fra babyshop og melder deg inn i VIB klubben, så får du jo 10% rabatt på første kjøp, så det er jo nesten 1000 kroner og betaler 8550 ca .. Bare et tips :)

Ok, hvilken butikk kjøpte du fra da?

Meldte meg faktisk inn der igår, så kan jo sjekke det faktisk:)

Usj syns bare 8550 også er mye penger hehe:)

Skrevet

Vi bestilte Bugaboo Donkey fra babyshop.se. Den ble levert på døra etter tre dager og det sparte vi 2500 kr på. Men ble jo dyrt likevel.

Skrevet

Vi bestilte Bugaboo Donkey fra babyshop.se. Den ble levert på døra etter tre dager og det sparte vi 2500 kr på. Men ble jo dyrt likevel.

Såpass ja, det høres jo bra ut.

Men hva ble total beløpet og hvordan er det i forhold til toll og slike ting?

Skrevet

Jeg kjøpte fra pramworld.co.uk

Skrevet

Sjekk denne linken her:

http://www.dagbladet...helse/18950199/

Vi har bestiltt barnevogn fra tyske kiddies24.de, vet om flere som har kjøpt derfra og har ikke hørt noe negativt om dem enda:)

Har hørt mye bra om de, men de har ikke bugaboo, ikke som jeg fant ihvertfall:(
Skrevet

Jeg kjøpte fra pramworld.co.uk

Ok, takk for svar:) Sendete de en mail, og med frakt og toll osv, så ble det veldig dyrt:(
Skrevet (endret)

Det var dumt. Sorry at jeg ikke kunne hjelpe mer ;)

Endret av Gjøkeredet③
Skrevet

Totalbeløpet ble 11800, mens den på babyshop koster 14500. Dette gjelder tvillingutgaven. De trekker fra svensk moms og så blir norsk moms lagt til. Ingen toll. :) Du må se på vogna, gange den prisen som står der med dagens eurokurs og legge til norsk moms (25%), Frakten var bare 4 euro, så det var veldig billig,

Skrevet

Totalbeløpet ble 11800, mens den på babyshop koster 14500. Dette gjelder tvillingutgaven. De trekker fra svensk moms og så blir norsk moms lagt til. Ingen toll. :) Du må se på vogna, gange den prisen som står der med dagens eurokurs og legge til norsk moms (25%), Frakten var bare 4 euro, så det var veldig billig,

Takk for svar. Sjekket opp det nå, og for cameleon så blir det faktisk omtrent samme pris:( Så hvis jeg ikke kommer over en strøkn brukt vogn, så må jeg nok bite i korset og kjøpe en ny....
Skrevet

Mener å huske bugaboo vognene er billige i USA. Men vet ikke hvordan frakten er. Ebay.com Stokke er også billig der

Skrevet

Vi kjøpe Bugaboo fra nederlandske babycare.nl i 2010, slapp unna både toll og moms, og endte vel med å betale et sted mellom fem og seks tusen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...