Gå til innhold

Innsett mine begrensninger :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg helt elendig.

Har en datter på 2 år som jeg elsker overalt, men føler meg ofte som en DåRLIG mor som ikke strekker til og som alltid er sliten :(

Derfor er nok datteren min det eneste barnet jeg noengang vil få siden jeg ikke vet om psyken min tåler et barn til.

Jeg jobber kun 80% og kommer nok ikke til å orke å jobbe noe mer enn det på LENGE. Er så sliten av alt.

Ikke stolt av jobben min, føler jeg gjør noe alle kunne klart og har søkt nye jobber lenge uten napp.

Jeg tror jeg må slutte med treningsrutinen min fordi det tar for mye tid og energi fra meg, har et dårlig forhold til dette med kropp og trening. Den treningen jeg bedriver vil aldri være nok for å få kroppen jeg drømmer om.

Da er valget enten å kutte ut ALT godis, eller godta at jeg kommer til å legge på meg/ikke forbedre kroppens utseende.

Har et greit forhold til mannen, han forstår meg ikke alltid, men han prøver. Vi har så vidt et sexliv, men jeg prøver og han er fornøyd.

Livet føles som et slit, bare plikter og få gleder. Jeg tenker mye, stresser mye...

Er det sånn her for alle?

Føler meg så dårlig...

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg tror ikke at du har begrensninger og som de fleste andre så kan du få til det du vil, men akkurat nå er du kanskje nede i en bølgedal og det kan skje den beste.

Pust ut, ta en pause og gi deg selv rom for å hente deg inn igjen. Det trenger ikke være kroken på døra verken for trening eller jobbsøking, men det skader ikke å sette ting på vent mens man samler energi og fokuserer på andre ting, som at det er sol, sommer og ferie om ikke så alt for lenge ;)

Skrevet

Jeg tror de aller fleste har det sånn i perioder. Håper du snart kommer opp av gjørma og begynner å se det fantastiske og gleden det egentlig er å leve! OG du er velsignet med både barn, mann og jobb:-)

Skrevet

Takk for svar :)

Treningen er iallefall satt på vent for en liten stund da det tar mer energi enn det gir for øyeblikket. Så den energityven er borte for en stund.

Bare føler meg så mye svakere enn alle andre uten å skjønne hvorfor.

HI

Skrevet

Har du vært hos legen og sjekket deg for eventuelt vitaminmangel?

Skrevet

Har du vært hos legen og sjekket deg for eventuelt vitaminmangel?

Ja... har det. Eneste de fant ut var pollenallrigi, men det visste jeg fra før...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...