Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Noen som har noe tips? Jeg er forkjølet annenhver uke. Nå har jeg vert frisk i ei uke (knapt) og nå våknet jeg meg vondt hals og tett i nesen, og ellers slapp. Jeg har prøvd overdose med c-vitaminer men ser ikke ut til å hjelpe noe. Har vert syk siden midten av mars med litt pause.
jentemamma Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Ingen gode råd, men har det litt likt. Her er det første året i bhg for minste så håper det kommer av det. Vi har hatt det gående siden oktober, og jeg har vel fått alt som ungene har dradd hjem..Trodde det skulle bli bedre nå som våren kom, men bare siden påske har jeg hatt to runder med noe bronkittlignende greier. Tar både c-vitaminer og tran, og spiser ganske sunt. Noe trening det ikke blitt pga at jeg har vært forkjøla så å si konstant. God bedring! Hvis man har vondt i halsen høres det ikke ut som allergi?!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Litt større doser av en del vitaminer kan gjøre gode ting Det er bare å google fram og lese om det eller gå til en ernæringsterapeut - dei har god peiling på dette. Skal du spørre fastlege, så får du svar - spis variert og da trenger man ikke vitaminer, men det stemmer nok ikke for alle. Lite av d-vit i kroppen kan også gjøre at man er slapp. Og etter sånne vintrer som nå, så er jo sansynligheta stor at mange av oss ikke får nok d-vit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå