Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har gjort det slutt med barnefar pga flere år med krangel, løgn fra hans siden gjentatte ganger, og totalt forskjellig syn på det meste som angår barna... Nå står jeg på vei ut døra omtrent, venter på svar på leilighet... Men jeg får helt angst når jeg tenker på at han skal ha noen andre... Det gjør sååå vondt å tenke på, han er jo min Vil jeg ikke egentlig gå fra han likevel? Eller hva er dette for noe?
dorri Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Det er den angeren som kommer, Hold fast i følelsen for hvorfor det ble slutt. Det gjør jeg, og satser på at det vil hjelpe. Det kommer til å bli helt forferdelig vondt når han får en ny. Men forhåpentligvis er du da lykkelig med en mann som behandler deg bra, som er helt fantastisk. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Takk for svar. Men hvorfor angrer jeg når det var jeg som gjorde det slutt og ville ut? Jeg orker ikke ha et sånt forhold vi har hatt. Det river meg fullstendig i fillebiter all den kranglinga... Vi har prøvd familievernkontor, terapi... Men han lyver jo der også, setter opp et skuespill, og er seg selv igjen når vi kommer ut derfra... Jeg vil ha han, men ikke personligheten han har med løgn, aggressjon osv... Vil ha han sånn han var i starten, men om starten fra hans side var skuespill, så vil jeg jo ikke... Jeg gruer meg til jeg skal flytte ut rett og slett... Sove alene, takle alt alene, ingen til å trøste meg, holde rundt meg, prate med... Og jeg gruer meg som besatt til den dagen han treffer en ny :'( HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå