Gjest Gul stjerne Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Har trodd at jeg har fått halsbetennelse, helt til jeg hadde en alvorlig hostekule med brekkninger og mye slim. Jeg har sår hals, trykk i ører og i bihuleområder, gult snørr om morgenen, men nå rikelig blankt snørr (sorry :/ ) Jeg har ikke feber, men føler meg syk; tung i kroppen og frysninger, ligger under teppet buhuuu. Halsbetennelse eller allergi....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå