Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja der kom en sånn bemerkning, og selvsagt ifra en anonym. Jeg er sikkert ikke den eneste her som er blitt kalt en dårlig foreldre pga av mine meninger om ting.

Jeg vet at dette er et anonymforum så skal ikke klage på det, for majoriteten av de som skriver som anonym er oppegående mennesker som har sine argumenter og gjerne vil skrive på ordentlig måte.

Men dere som springer rundt, kaller andre for dårlige foreldre fordi vi ikke tilfeldigvis gjør det samme som dere mangler dessverre folkeskikk, som jeg igjen da håper dere ikke overfører til deres barn.

Må man være så mye tøffere i trynet på nettet fordi du kan gjemme deg bak dataskjermen! Hvorfor ikke bare tenke at "jeg skal skrive det samme som jeg ville sagt i ansiktet til noen". Da tror jeg det hadde blitt en mye bedre forum verden der ute.

Selvsagt er mange av oss uenig, det er helt iorden det, noen ganger lærer man, andre ganger er man på grensen til krig for sine synspunkter, men forskjellige synspunkter har sin verdi uansett hvor uenige vi er.

Jeg har lært masse av å være her, og synes dette er en artig måte å forberede meg på til jeg skal bli småbarnsfar igjen, så skylder mange en takk her for sine synspunkter, både de som refser meg og de som er enige.

For som jeg har lagt merke til er det utrolig hvor uenig jeg kan være i en persons synspunkter for i neste øyeblikk være helt enig med ett annet synspunkt den personen har. Sånn er det vel med oss fleste her.

Hvor jeg vil med dette lange innlegget? Aner ikke, ville bare ha det ut. Flott hvis noen leser hele da, også håper jeg på mange flere artige diskusjoner og at man beholder litt respekt her :)

Endret av khm
Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Du må ikke ta deg så nær av alt som blir skrevet her inne

Skrevet (endret)

Du må ikke ta deg så nær av alt som blir skrevet her inne

Tar meg ikke nær heller, ikke når det kommer en sånn skitbemerkning, dette var bare mer for å blåse litt ut, pluss at jeg ville bare skrive det jeg tenkte på, nemlig at jeg likte dette forumet og at tross disse menneskene setter jeg pris på diskusjonene her. Dessuten synes jeg mennesker som skriver sånn fortjener et motsvar. Så kansje de også tenker litt, så kan man få en litt bedre forumverden :) Endret av khm
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Greit nok å blåse ut, men når man diskuterer friskt og sterkt så må man ikke gjentatte ganger ty til det jeg vil kalle "Frp-metoden" og fremstille seg selv som et offer hver gang man får en liten trøkk i trynet.

Skrevet

Greit nok å blåse ut, men når man diskuterer friskt og sterkt så må man ikke gjentatte ganger ty til det jeg vil kalle "Frp-metoden" og fremstille seg selv som et offer hver gang man får en liten trøkk i trynet.

Hm, du skal få ha din mening om det, men forsøkte overhodet ikke fremstille meg som offer, så skjønte ikke hvor den kom fra. Så da vet du iallefall at det ikke var sånn jeg mente det. Jeg skreiv jo om andre og, for syns synd i mange som blir kalt det, spesielt når det er veldig ubegrunnet. Jeg skreiv det først, for da kunne jeg legge vekt på alt det andre jeg skreiv etterpå, at dette forumet var mest positivt og at jeg satt pris på det.
Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Jeg er helt enig med deg! Det er både inspirerende og forfriskende å diskutere med de som har saklige kommentarer. Klart man kan være uenige, det ville fort blitt et kjedelig forum om alle skulle ment det samme hele tiden.

Folkeskikk er dessverre ingen selvfølge for alle når de sitter foran en pc, men det gjelder bare å prøve å overse surmagede kommentarer og heller fokusere på det som er interessant i en samtale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...