Novadona Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Jadda, litt usikker på om jeg skal klippe til løpere av tyll til å ha på bordet under navnefesten. Tre bord à to meter. Se link på tyll: http://www.stoffogstil.no/Katalog/Mode.aspx?group_id=4842&articleid=14550 Selskapet skal være i hagen. Dukene er hvite pene duker. Glass og talerkner er av hardplast med litt rosa og grønt på. Jeg tenkte videre å ha friske blomster oppå tyllen igjen Blir det fint?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Jeg ville droppet tyllen og heller valgt mer blomster og forhørt meg med venner og familie om jeg kunne fått låne talerkner og glass. Håper dere får oppholdsvær!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Tror kanskje det kan bli litt "rotete" med både tyll, blomster og dekketøy med farger og mønster. Ville valgt enten tyll og blomster, men hvitt dekketøy. Eller droppet tyll og hatt blomster + dekketøy med farger
Novadona Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2012 Jeg ville droppet tyllen og heller valgt mer blomster og forhørt meg med venner og familie om jeg kunne fått låne talerkner og glass. Håper dere får oppholdsvær! Takk for svar. Vi har ingen å låne av, er "alene" i byen. Valgte derfor å kjøpe hardplast siden vi skal være ute. (har stor markise + parasoll) Ja, kanskje bare blomster i midten, det var lurt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå