Gå til innhold

Hah, Godset leder serien


Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

og sola skinner. Jeg nynner "Gamle gress" til alle trønderkolleger og har det egt ok.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Prøv å være ihuga Brannkvinne i Barteland. Enten er det fryd og tjoholahoppsann fordi de røde ligger under på lista, eller så blir det torden og bannskap, fulgt av "jah, for _det_ kommer til å vare" når troillongan havner belly up.

 

Men de skal jo *fordømme meg* ha at de er noen seige jævler de trønderske demonene.

 

Får satse på at Godset dukker de svarte og hvite! Mine kjære rødkledde helter var det ikke mye hjelp i så langt :P

Gjest amandine
Skrevet

Så lenge LYN er i tredje er jeg litt sånn positivt innstilt til både Brann, Viking og Godset...men Heia LYN!

Skrevet

Egentlig så liker jeg Godset, er tilogmed i slekt med to av gutta på laget (laaaangt ute riktignok, og jeg tror ikke at de er klar over det, for å si det sånn), men siden jeg er midt i en skilsmisse nå og min eksmann-to-be er Godsetsupporter så synes jeg egentlig at det morsomste ville vært om de rykka ned så det sang :P

Gjest sug lut
Skrevet

Egentlig så liker jeg Godset, er tilogmed i slekt med to av gutta på laget (laaaangt ute riktignok, og jeg tror ikke at de er klar over det, for å si det sånn), men siden jeg er midt i en skilsmisse nå og min eksmann-to-be er Godsetsupporter så synes jeg egentlig at det morsomste ville vært om de rykka ned så det sang :P

DET ER HELT FAIR. Kvel ham m supporterskjerfet og gå videre, da kan du også få tilbake laget ditt.
  • 2 uker senere...
Gjest sug lut
Skrevet

HAH, denne kan med fordel pushes for jaggu leder'em serien igjen gitt. Kan man drikke øl til antibiotika? Bare for å feire?

 

Og stjertløvetann, har du fått tatt eksen ennå så du kan nyte de skjønne maidager?

Skrevet

Og stjertløvetann, har du fått tatt eksen ennå så du kan nyte de skjønne maidager?

 

Må dessverre meddele at svaret på det spørsmålet er nei.

 

Men vil tilføye at da jeg for to dager siden var nær ved å kaldkvele hele fyren fikk øye på et Godsetskjerf, kom ihug et velment råd om å benytte nevnte skjerf til slike formål, og lo så godt for meg sjøl at han mest sannsynlig trodde det hadde rabla for meg :D

Gjest sug lut
Skrevet

Deilig, deilig vane dette her...

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Å gud for en herlig overskrift Å vÅkne opp til :D

 

<3 Vi er Godset fra Drammen, det er ekte kjærlighet <3

  • 5 uker senere...
Gjest sug lut
Skrevet

Ah, varm kaffe etter forfriskende småregn i håret, og Godset på toppen av tabellen. Mandager kan være bra

  • 2 uker senere...
Gjest sug lut
Skrevet

Ikke bare best på Gamle Gress heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...