Gjest sug lut Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 og sola skinner. Jeg nynner "Gamle gress" til alle trønderkolleger og har det egt ok.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Prøv å være ihuga Brannkvinne i Barteland. Enten er det fryd og tjoholahoppsann fordi de røde ligger under på lista, eller så blir det torden og bannskap, fulgt av "jah, for _det_ kommer til å vare" når troillongan havner belly up. Men de skal jo *fordømme meg* ha at de er noen seige jævler de trønderske demonene. Får satse på at Godset dukker de svarte og hvite! Mine kjære rødkledde helter var det ikke mye hjelp i så langt
Gjest amandine Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Så lenge LYN er i tredje er jeg litt sånn positivt innstilt til både Brann, Viking og Godset...men Heia LYN!
stjertløvetann Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Egentlig så liker jeg Godset, er tilogmed i slekt med to av gutta på laget (laaaangt ute riktignok, og jeg tror ikke at de er klar over det, for å si det sånn), men siden jeg er midt i en skilsmisse nå og min eksmann-to-be er Godsetsupporter så synes jeg egentlig at det morsomste ville vært om de rykka ned så det sang
Gjest sug lut Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Egentlig så liker jeg Godset, er tilogmed i slekt med to av gutta på laget (laaaangt ute riktignok, og jeg tror ikke at de er klar over det, for å si det sånn), men siden jeg er midt i en skilsmisse nå og min eksmann-to-be er Godsetsupporter så synes jeg egentlig at det morsomste ville vært om de rykka ned så det sang DET ER HELT FAIR. Kvel ham m supporterskjerfet og gå videre, da kan du også få tilbake laget ditt.
Gjest sug lut Skrevet 16. mai 2012 #6 Skrevet 16. mai 2012 HAH, denne kan med fordel pushes for jaggu leder'em serien igjen gitt. Kan man drikke øl til antibiotika? Bare for å feire? Og stjertløvetann, har du fått tatt eksen ennå så du kan nyte de skjønne maidager?
stjertløvetann Skrevet 18. mai 2012 #7 Skrevet 18. mai 2012 Og stjertløvetann, har du fått tatt eksen ennå så du kan nyte de skjønne maidager? Må dessverre meddele at svaret på det spørsmålet er nei. Men vil tilføye at da jeg for to dager siden var nær ved å kaldkvele hele fyren fikk øye på et Godsetskjerf, kom ihug et velment råd om å benytte nevnte skjerf til slike formål, og lo så godt for meg sjøl at han mest sannsynlig trodde det hadde rabla for meg
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 25. mai 2012 #9 Skrevet 25. mai 2012 Å gud for en herlig overskrift Å vÅkne opp til <3 Vi er Godset fra Drammen, det er ekte kjærlighet <3
Gjest sug lut Skrevet 25. juni 2012 #10 Skrevet 25. juni 2012 Ah, varm kaffe etter forfriskende småregn i håret, og Godset på toppen av tabellen. Mandager kan være bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå