Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Vi har et barn på 2 år og samboer har 2 barn fra før i skolelalder. Jeg ønsker meg så sterkt et barn til, men skal vente pga jobbsituasjon(fått drømmejobben ganske nylig), men ååå som jeg vil ha en til... Hvor nært i ader er deres barn?)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 De er snart 6, 4 1/2 og snart 3 Fikk nr. 3 1 mnd. før eldste ble 3 år.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Jeg og... Kjempe lyst på en til. Men vi bor for trangt, og økononomien tillater oss ikke å kjøpe noe større akkurat nå kjedelig men sånn er det. Er jo koselig med store storesøsken også da... Datteren min er 2.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Våre barn er født 2008 - 2009 - 2011 og så venter jeg i 2012 nå Så vil si våre er ganske tette Men, det er jo ikke alltid at bare at jo tette i alder de er, jo bedre venner blir de. Kommer jo helt ann på personligheten de får som spiller noen rolle. De 2 eldste hos oss, skiller 16 mnd. Men de er kjempe forskjellige. De leker fint og er gode venner, men totalt forskjellige likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå