Gå til innhold

Stresser dere om morgenen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår sover enda, men er vell nyss før hun er våken:)

Jeg begynner på jobb klokken 10 stort sett hver dag,men finner meg allikevell stresende med henne i barnehagen selv om vi har god tid:P

 

hvor god tid har dere om morgenen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg står heller opp 10 min tidligere for å slippe det. Men det hender jeg må mase litt på barna akkurat i det vi skal ut døra om det skjer noe "uventet", type storesøster har glemt å pusse tennene/gre håret, lillebror gråter fordi storesøster slo av tv og det var hans tur osv...

 

Jeg må vekke samboeren 06.10. Da bruker jeg fra 15 - 50 min på å få han opp før jeg står opp selv. Vekker barna, går på badet. Hjelper barna på badet før ejg er ferdig selv, lager mat og niste mens de spiser. Så har jeg som regel 10-15 min til data og pepsi max mens de våkner foran tv.

 

Jeg jobber bare 40% akkurat nå og tilpasser dagene litt som jeg vil. Det er skolebussen til storesøster som styrer når vi skal ut av dørene. Hun sitter på til bussen og jeg leverer lillebror i bhg og kjører på jobb :)

Ikke veldig masse travlere når jeg jobber 100%, men da er vi oppe 5.55 istedenfor. Så litt trøttere alle sammen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...