Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Min gutt er snart 2 år, sover i sprinkelseng. Han er "bare" 82 cm, så han har goood plass og klarer ikke å klatre over, gjør ikke forsøk heller, da.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Barnet mitt lå i sprinkelsenga til senga ble for liten.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Barnet mitt lå i sprinkelsenga til senga ble for liten. ...og var hvor gammel?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Vi har enda ikke bytta og jenta blir tre i sommer. Hun er 89 cm og har masse plass og elsker senga si. Nå blir hun storesøster, men babyen skal ha vugge først, så vi har et halvt år på oss med å bytte.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Barnet mitt lå i sprinkelsenga til senga ble for liten. ...og var hvor gammel? hmm, så var det det.. tja, han var vel 2.1/2
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Førstemann klatret over i god tid før ettårsdagen, så da kom juniorsenga raskt i hus. Nr to klatret aldri over, men fikk juniorseng rundt atten mnd uansett, fordi det passet seg sånn:-) Begge to drev å rømte fra senga og styrte i noen dager, men innen ei uke la de seg uten problemer:-)
PeppaPig Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Byttet over rett før hun fyllte 2. Vi flyttet til nytt kontinent og kjøpte liksågodt en juniorseng til henne istedenfor en ny sprinkelseng. Hadde ingen problemer med byttet og hun sov faktisk bedre i juniorsenga enn hun gjorde i sprinkelsenga.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 Begge fikk stor seng når de ble 3 år. Begge fikk seng med høy kant på innsiden mot veggen og vi snudde kanten utover en stund. Da kunne de klarte utav selv, men verken de eller dyna falt på gulvet Lillebror er ganske lang og det var på tide og bytte seng + at han klatret ikke over kanten. Storesøster klatret bare over likevel
sillyfilly og Olivia Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 Vi har tenkt til å bytte nå, i håp om å få litt "fred" om morgenen. At 2 åringen kan leke litt på rommet sitt og evt komme og vekke oss/komme opp i sengen og kose litt før vi starter dagen. jeg synes det er så irriterende at hun skal måtte stå i sengen og skrike for at jeg skal hente henne. Den er liksom så "baby-seng" synes jeg. Så vi skal på Ikea og kjøpe junior seng nå ganske snart. Holder på å forberede barnet på at snart skal du sove i seng uten vegger, Og liksom sier at du må legge deg i senga og ikke fly ut av senga hele tiden. Håper på en måte at vi forkorter "tulletiden" hvor hun går utav senga om kvelden.
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 Her byttet vi når Elida ble storesøster. (tre uker siden Isak kom) byttet i påsken slik at det var en god vane når han kom. Hun er 2 år og straks 5 mnd. Og er 82 høy hun også. Men lillebror tok over babysenga og Elida fikk ny stor jente seng. Og vet du, det har gått supert. Hun sover godt, har ikke rømt ut av senga. Vi legger sier natta og går ut, henner hun våkner men hun går ikke ut av senga sitter å roper på oss. På morgen når hun hører kl eller når hun ser kaninen har stått opp (klokke med kanin som sover når det er natta og står opp når hun kan stå opp) da kommer hun tuslende inn til oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå