Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 er det slik. at hvis man først har fått kloa i en mann som liker deg, så blir de for alltid om de får fri tilgang på sex og du lager mat regelmessig? og man ikke lager for mye bråk. er de så enkle? noen som har opplevd noe annet?
ellen-propellen Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Hehehehe, vurderer du kokkekurs eller ett annet kurs for å fange han
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Hehehehe, vurderer du kokkekurs eller ett annet kurs for å fange han haha... jeg vurderer om jeg klarer å holde på han. for dette er det eneste middelet jeg har, nemlig mat og sex... haha.. det kan jeg gi, men ikke så mye mer for jeg aner ikke hva mer han trenger. sånn bortsett fra å omgås meg da
Gjest peacock Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Nei, da kjeder de seg og finner noe annet på siden, haha! Er vel de færreste som trives med en nikkedukke eller husholderske om det ikke er noe mer i forholdet? Men altså... Når jeg leser ditt eksempel vil jeg tro at damen stikker før mannen, han trives sikkert godt med hotelfasilitetene hjemme og damen på si.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Du har et svært forenklet syn på menn(esker). hehe.. jeg vet. men alltid når man spør dem hva de tenker eller føler. så har de ikke noe å formiddle. og folk her inne sier også at det er normalt, at mennene dem sier "jeg tenker ikke sånn" om man spør dem hva de liker best av vi gjør sammen osv. jeg forstår ikke på hvilke måter disse mennene skal være avangserte. for det har jeg ikke sett noe til... hehehe. eller så later de som de er enklere en det de er.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Du har et svært forenklet syn på menn(esker). hehe.. jeg vet. men alltid når man spør dem hva de tenker eller føler. så har de ikke noe å formiddle. og folk her inne sier også at det er normalt, at mennene dem sier "jeg tenker ikke sånn" om man spør dem hva de liker best av vi gjør sammen osv. jeg forstår ikke på hvilke måter disse mennene skal være avangserte. for det har jeg ikke sett noe til... hehehe. eller så later de som de er enklere en det de er. Hvis det er et sånt syne du har på menn så er det kanskje greit å være singel. Min mann er en mann av få ord som ikke er så ivrig påå snakke om følelser som det jeg er. Det betyr ikke at han kun trenger sex og mat likevel. Her er det jeg som har størst sexbehov, han kan klare segmed lite hvis jeg ikke inviterer. Uansett så er han glad i at jeg viser hvor glad jeg er i han, og det samme gjør han for meg, men med handling fremfor mange ord. Vi viser hverandre lojalitet, støtter hverandre når det trengs og respekterer hverandre. Jeg hadde aldri giddi å holde på en mann med sex og mat, og hva skulle det gitt meg i gjengjeld?
ellen-propellen Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Vel. For noen er det nok med sex og mat. Og for noen kvinner er det nok å ha noen å stelle for. Vi er alle forskjellige,men sats-prøv så finner du ut på sikt om det holder for dere
Lammelåret Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 Det er vel et poeng at man ikke bare skal holde på en mann, men også trives sammen? Da må en først og fremst finne ut hva en ønsker av et forhold og hva en trives med. Hva er de viktigste egenskapene en mann må ha?
Netti*** Skrevet 6. mai 2012 #10 Skrevet 6. mai 2012 Da hadde ikke jeg holdt på mannen min i over 10 år. Han lager middag 5 dager i uka.. Tror ikke jeg hadde blitt sammen så lenge med en mann hvis jeg følte at jeg måtte kokke og ha sex for at han skulle bli. Han skal da elske meg for den jeg er. Er jeg ikke bra nok uten kokkekunster så er han langt fra bra nok for meg ;-)))).
Rivjernet Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 Jeg Tor Hi har et poeng her. De fleste menn jeg kjenner framstår som så "enkle".
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 Stakkars menn som blir så undervurdert av sine kvinner.
Major HotLips Houlihan Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 Etter min mening vitner dette om lav selvtillit hos HI. Hvorfor skal du måtte gi han noe for at han skal bli? Hva med å stole på at han faktisk vil være hos deg? Selvfølgelig skal man både gi og ta i et forhold, men å tenke at sex og mat skal holde han hos deg, er lavmål både for deg og dine tanker om han. Ha litt selvrespekt! Kanskje til stor overraskelse for mange så har menn tanker, følelser og egen vilje(tenk på det du!). Alle er ikke like flinke til å formidle akkurat dette, men det betyr ikke at de ikke finnes!
År og dag Skrevet 7. mai 2012 #14 Skrevet 7. mai 2012 Hmm, det er vel oftest kvinnen som tar initiativ til skilsmisse. Så egentlig burde det stå: Gi mannen sex og mat, så blir han, men du blir drittlei, og reiser din vei. :-)
Gjest Miryks Skrevet 7. mai 2012 #15 Skrevet 7. mai 2012 Det finnes ikke det mennesket som er dårligere enn meg til å lage mat. Jeg kan svi vann. Så det er neppe derfor han har blitt værende. Ergo må jeg være en jævel i senga (o:
Rivjernet Skrevet 7. mai 2012 #16 Skrevet 7. mai 2012 Stakkars menn som blir så undervurdert av sine kvinner. Erfaring. Både egen og andres... Men selvfølgelig ingen regel uten untak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå