Gå til innhold

Søker hjelp av Klarsynte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min dyre haglöfs jakke er sporløst borte. Jeg hadde den 1.mai og når jeg skulle ta den på meg lørdag var den borte! Har ikke glemt den ute da min mor har bilde av meg foran huset med jakken. Tror jeg er blitt gal! Jeg og samboeren har lett overalt.

Og dessuten har en av våre jamie Oliver stekepanner forsvunnet også. Hva skjer? Er det noen som kan se hvor disse to tingene befinner seg for vi vet ikke hvor vi skal lete.

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du ikke pakket den ned i en påse eller bag fordi du skulle ha den med deg en plass. Så har du glemt å pakke dem opp igjenn.

Skrevet

har du ikke pakket den ned i en påse eller bag fordi du skulle ha den med deg en plass. Så har du glemt å pakke dem opp igjenn.

Men jeg skal jo ingen plass med den. Men det er klart den kan ligge i en pose ved en feiltakelse eller et ubetenktsom øyeblikk. Men kan du se hvor Evt. Rom eller pose/bag??? Håper det bare ikke er på søppelplassen...

Skrevet

Ps takk for svat cat.68

Skrevet

Svar...autokorrekt er litt på tur ;)

Skrevet

Sjekk en gang til i klesskapet eller der dere henger fra dere jakker på hengere. Mellom alt det andre tøyet. Ta av alt dere har på hengerene og heng det opp på nytt og se om det dukker opp igjen.

Er du sikker på at ikke steikepanna har havnet i søpla? Har dere ryddet og kastet ting i det siste, kanskje samlet litt skrot i en eske, så kan den ha havnet der.

Skrevet

Hang du jakka ut til lufting/tørk på et gelender? Om du gjorde det, så ligger den nå under en busk.

Stekepanna ligger sammen med kakeformene.

Skrevet

Steikepannen ligger sammen med stekebrettene

Skrevet

Takk for svar. Stekepanna skal ligge med stekebrettene eller kakeformene, men er ikke der. Vi har verken gelender eller busker for vi har akkurat bygd, så jakka er ikke der heller. Samboeren og jeg får lete i alle skap for tredje gang...

• 3 måneder senere...
Skrevet

Oppdatering; alle hadde "feil" det var vaskehjelpen vår som hadde stjålet det og en haug med andre ting. Jeg vet ikke om vi har fått igjen alt engang for hun må være en klemptoman dessverre. Senest i går sendte vi en sms at vi savnet en skinn bag og den kom på trappa sammen med en frukt skål?! Hittils har hun stjålet og vi har fått tilbake; en bluse, dynevest, dusjsåpe, stekepanne, hagløfsjakke, mat olje beholder i glass fra eva solo, skinn bag, treningstøy, fruktskål.....

Og nei hun jobber ikke for oss etter vi fant ut hun hadde tatt jakka.... Og sen savnet vi masse annet etter hvert. Hun rakk mye på 4 mnd. Nå er hun og hennes firma anmeldt for jeg tror det er det eneste som hjelper mot hennes sykdom. Og gudene vet om hun har mer som er vårt...vet også nå at hun har stjålet hos andre.

Skrevet

Oppdatering; alle hadde "feil" det var vaskehjelpen vår som hadde stjålet det og en haug med andre ting. Jeg vet ikke om vi har fått igjen alt engang for hun må være en klemptoman dessverre. Senest i går sendte vi en sms at vi savnet en skinn bag og den kom på trappa sammen med en frukt skål?! Hittils har hun stjålet og vi har fått tilbake; en bluse, dynevest, dusjsåpe, stekepanne, hagløfsjakke, mat olje beholder i glass fra eva solo, skinn bag, treningstøy, fruktskål.....

Og nei hun jobber ikke for oss etter vi fant ut hun hadde tatt jakka.... Og sen savnet vi masse annet etter hvert. Hun rakk mye på 4 mnd. Nå er hun og hennes firma anmeldt for jeg tror det er det eneste som hjelper mot hennes sykdom. Og gudene vet om hun har mer som er vårt...vet også nå at hun har stjålet hos andre.

Oi,oi.... Må begynne å følge litt med hjemme jeg også kanskje.....

Skrevet

Ja flög med. Men det verste er hun har jo vært i boder og skap som hun ikke skal være i og rotet gjennom alle våre saker. Noen av tingene tok det lang tid før vi oppdaget for det er ikke saker som er i bruk hver dag/uke... Alt begynte jo med at jeg savnet hagløfs jakken for den hadde jeg akkurat brukt. Det andre kanskje hun stjal uker før den, men jeg brukte jo ikke dunvesten i mai. Og treningstøyet var ubrukt, helt til hun leverte tilbake utsvettet!!! Uheldigvis er det et dyrt kanadisk merke som man ikke får tak i her.

Og dette er hennes eget firma og hun virket veldig til å stole på når jeg møtte henne; svensk (vi bor i Sverige) tobarnsmor i 47 års alderen med langt lyst hår og eget registert firma i over 3-5 år....

Noen av de andre kundene ville ikke anmelde. Jeg skjønner ikke hvorfor; hun trenger hjelp og jeg vil ikke at andre skal gå gjennom det samme....

Skrevet

Jeg skulle akkurat inn her å skrive at det var moren din som hadde stjålet det. Så da var jeg på rett spor da. Kreepee dette for noen ganger glimter jeg til å klarer å finne forsvunnede ting.

Skrevet

Skulle til å skrive at det er noen med lange fingre som har vært hos dere, helt til jeg så at dere hadde oppdaget det. Ikke greit med kleptomane...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...