Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Føler at alt bare er trist og et ork,har bare lyst til og gråte. Og det værste er at jeg har jo ingen grunn for og gjøre det!jeg føler bare at alt er et slit,at sambo blåser i meg og hvordan jeg har det. Å jeg hater denna konstante vonde følsen i magen!! Jeg er nå 15 uker på vei,sambo kom for 5 dager siden og sa han angra og gruer seg veldig nå,....lurer på hva i alle dager jeg skal gjøre?hadde dette vært vårt første barn så hadde jeg forstått redselen hans,men ikke når det er 3!
Lammelåret Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Jeg tror det er en overgangsfase. Husk at selv om du er gravid er dette noe som handler om han også. Og selv om du er følsom og synes ting er trist, er det en bra ting at samboeren din ikke er mutt, men deler av sine tanker og følelser. Da kan dere snakke sammen. Dersom du fortsatt har det slik etter et par uker bør du snakke med den du har svangerskapskontroller hos. Kanskje trenger du å snakke med noen. Kanskje er det nok å skrive noen innlegg her og sove nok. ønsker deg lykke til videre i svangerskapet!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Tusen takk,problemet er vel at det er det eneste han har sagt. Sier ingenting annet,ikke fortalt det til noen i sin familie og ikke sier no mer til meg.......og viser bare ham er glad i meg om han kan få sex,blir trist. Men det går vel over
Lammelåret Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Vet ikke om det siste der går over av seg selv. Kanskje dere skulle investere i en helg sammen på kommunikasjonskurs, f.eks PREP?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå