Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Er gravid med nr.2... første gangen jeg var gravid var jeg flink mht kosthold osv. Denne gangen føler jeg ikke jeg er det-granne flink til å spise sunt og variert... Er litt overvektig fra før også men i fin form. Kjenner angsten kommer for fult når jeg ser tråder som inneholder ord som mistet barnet vårt, babyen døde ved termin, døde under fødsel osv. Jeg klarer bare ikke tenke positivt og at dette nok går helt fint... er bare livredd for at babyen min skal dø, eller bare leve noen få dager. Er bare i uke 27... Huff, måtte bare få det ut... Har prøvd å prate med jordmor, men angsten ble faktisk bare verre etter det
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 For hver gang du leser eller hører om slike ting så tenk på alle de tusen på tusen historiene der alt går bra, men som vi ikke får lese eller høre om
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Huff ja vet det... men klarer ikke riste det helt av meg :S
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Slik var jeg også. Det er grusomt å ha det slik.. Men du, det går stort sett bra. De aller, aller, aller fleste går det bra med når det har kommet så langt som du har nå. Lykke til. Vet det ikke er mye hjelp i det som blir sagt, men jeg vet at jeg var likedan, og jeg var nesten overbevist om at det kom til å gå til helvete. Det gikk bra med meg, og det gikk bra med barnet.
81-Mamma<3<3 Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Jeg og var slik! Og når de ble født var jeg redd krybbedød. Når de ble eldre var jeg redd de skulle skade seg. Tenk når de begynner å kjøre moped, dra på fest+++ :s Klart man er redd noe skal skje. Men hvis man skal bekymre seg for alt blir man jo gal. Jeg pleier å tenke at sjansen for at akkurat det jeg bekymrer meg for at skal skje, faktisk skjer, er veldig liten. Da er det faktisk mye større sjanse for at noe annet ille, som jeg ikke har tenkt på skjer. Men man kan ikke bekymre seg for alt. Vi må alle bare krysse fingre, å håpe på det beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå