Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte et utemøblement i rotting, men har fått noe feil, ser vi når vi pakker det ut. Putene skulle være off-white, men er brune. Greit nok, for så vidt, men bordet skulle ha sort glassplate, og det har i steden en brunspraglete topp av keramisk flis. Møblementet ser ellers fint ut - men jeg undrer meg på om vi har fått feil type. Så er spørsmålet; hva er egentlig best, glassbord eller keramisk? Hva er dyrest av dem? Altså: skal jeg gidde å klage? Det blir så innmari mye styr hvis jeg må tilbake med det, for det er et stykke å kjøre, og jeg trenger i så fall bil med henger.... Hva synes du? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har fått det du har bestilt ville jeg absolutt ha klaget. Hvis ikke kommer du (kanskje) til å sitte å irritere deg over det i lang tid senere. Det er liksom lettere å "leve med" et valg man har tatt selv, enn et valg man ble "påtvunget", dersom man mot all formodning skulle angre på farge eller materiale ved en senere anledning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...