Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Lurer på hva DU tenker en udugelig mann er - i forhold til hverdagsliv, familieliv etc. Vil gjerne ha innspill fra småbarnsforeldre! Hva irriterer deg grønn?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 En mann som setter egne behov foran familien. En som sover lenge hver helg, og ikke klarer å se (eller vil) at dama og trenger søvn. En som ikke gidder å leke, eller andre ting med barna. En som ikke gidder å bidra i huset, enten om det er klesvask eller rydding. Og som ikke kan gjøre ting ute engang. I vårt forhold, så irriterer jeg meg grønn over at han ikke alltid klarer å se hverdagsrotet, og at han kan legge sokkene under bordet for å så glemme de.. Sånne småting. Men han duger for det..
Isola&Lille+julegave Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 En ubrukelig mann, er en mann som bare blir en belastning, som ikke bidrar med noe positivt!! Jeg lever alene og har det supert! Hvis en mann skal inn her i huset, må han kunne gjøre det bedre! Ellers er det jo ikke noe poeng! Kan jo tilogmed få flere barn på egenhånd! (donor)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Det kommer jo an på hva man ønsker fra en mann da- det kan være forskjellig fra kvinne til kvinne. Men sånn helt enkelt sagt, så synes jeg mannfolk som gir blaffen i familien sin, og ikke minst ikke gidder ta vare på de ungene de har (med alt det innebærer), er komplett udugelige. Og ikke minst vanvittig usjarmerende og usexy- og helt uaktuelle som livspartner for meg.
B-gjengen Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 en som bruker mer penger enn budsjettet tåler, som gjentatte ganger setter seg i gjeld, blåser i jobben, nedprioriterer familien, ute og flyr hver kveld med andre arbeidsledige kamerater og lar dame og barn styre hjemme uten å hjelpe til. setter seg selv og sine behov først hver eneste dag. klager og syter så fort han kommer inn døra. Ja jeg høres nok fryktelig fæl ut, men mener hvertfall at detta er noen punkter som er gjør en mann/ dame udugelig.
Kosemosepose Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 En som ikke gjør livet bedre/enklere for familien sin. En som fikk meg til å tenke: "Vi hadde faktisk klart oss bedre uten deg..." Da var alt håp ute her i gården!
Major HotLips Houlihan Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 En uten viljestyrke og tæl! En lat mann som ikke gidder eller klarer noenting og som gir opp uten å ha prøvd skikkelig, det er en mann jeg fort hadde mistet respekten for.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 Min eks.... helt ubrukelig til annet enn å tilfredsstille sine egne behov og lyster...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå