mer enn bare mor Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 I alle fall brunere.. Er ikke fan av solarium, har aldri prøvd spray-tan, så hva anbefales? Finnes det noe som gir en lett glød, trenger ikke bli veldig brun, men litt farge...? Selvbruningskrem? Må være "for dummies" slik at jeg ikke risikerer å se oransje ut om en uke eller er det best å ta spray tan hos en som kan det? Hva koster det?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Kan ikke anbefale spray-tan..dyrt,og synes ikke det blir noen fin farge(har prøvd et par ganger). Prøv selvbruningskremen Flash Bronzer fra Lancome! Den virker raskt hvis du smører litt tykt lag,og har dessuten litt farge i seg slik at du får fin gyllen glød også før den begynner å virke:-)
mer enn bare mor Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2012 Hehe, skokrem har jeg jo liggende så ja prøver svart jeg! Spray tan ja - men er det risiko når man ikke har prøvd det før?
marsve Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Gradually tan bodylotion? Jeg hater solarium og tørr ikke bruke spray tan fordi jeg er redd for å ende opp med å se helt dust ut... Kjøpte bodylotion som gradvis gir farge.. Da styrer du selv hvor brun du skal bli og den er ikke "kraftig" nok til at det går ann å kløne det til med stygge skiller osv. Vet dove har, sjekk matbutikken. Ellers skal visstnok St.tropez tan bodylotion være knall bra! Men da bør du jo igrunn hive deg rundt og få satt i gang smøringa for det må jo tas i etapper.
mer enn bare mor Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2012 Hehe, ja jeg er nok ute litt i siste liten;) men er ikke sånn vinterbleik, men litt mer farge/glød skulle jeg gjerne hatt siden kjolen er frisk i fargen.. Tror kanskje jeg skal kjøpe en krem som gir glød/mild selvbruning i morgen, tør ikke sjanse på spray tan så kort tid før bryllupet..
Gjøkeredet③ Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 Jeg har bare prøvd spray tan en gang jeg da, men det funka veldig greit for meg. Så ikke dust ut i det hele tatt.. Tror de kan sakene sine disse hudpleierene som drivere med det. Skal i bryllup helga etter 17. Mai, så tenkte jeg skulle prøve det igjen da.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #11 Skrevet 6. mai 2012 Hvorfor blir brun? Sikkert fordi det ser finere ut enn å være hvit. Jeg tar heller ikke solarium, og ikke spraytan, men bruker dove sin, kjøp i morgen og smør deg hver kveld frem til fredag, så får du en fin farge som ikke ser gul ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå