Gå til innhold

Frekt å sende ut ønskeliste i forkant av bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er frekt å sende ut ønskeliste til bryllupsgjestene i forkant av bryllupet? Ser at det er flere som ønsker seg penger til bryllupsreise.. Hva synes dere om å gi en slik gave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre å få ønskeliste enn å kjøpe noe de verken trenger eller har bruk for.

Jeg har aldri gitt penger, men gavesjekk hos reisebyrå er det flere som har ønsket seg og det har de fått.

Skrevet (endret)

Ja det synes jeg er frekt.

Ønskeliste er jo vanlig, men den gir man på oppfordring.

Gir aldri kontanter i gave, men gjerne gavekort.

Endret av Frokostquiz
Gjest peacock
Skrevet (endret)

Nei, det er helt vanlig (og deilig for bryllupsgjestene å kunne gi noe som dere faktisk ønsker dere)! Veldig fint å ha en gavekoordinator om dere skal ha mange gjester, så dere ikke ender opp med masse like gaver :-)

Synes også at pengegave til bryllupsreise er en god gave - kanskje folk har hva de trenger av stæsj, men ikke har penger til en fin bryllupsreise!

Endret av peacock
Skrevet

Aner ikke jeg, da jeg aldri har giftet meg. Men jeg hadde følt det litt dumt selv, for jeg føler fort på slike ting.

Men det virker vanlig. I de bryllupene jeg har vært i nå så står det adresser til ønskelister på nett hvertfall. Da blir jo ønskelisten gitt ut sammen med invitasjonene.

Skrevet

Uff, har akkurat sendt ut en mail med forskjellig info om bryllupet.. hvor bla ønskelisten vår var med.. ønsker oss bidrag til bryllupsreise som en av tingene, men også andre tradisjonelle gaver (ikke veldig dyre ting).

Begynte plutselig å tenke på om det var frekt gjort, får håpe ikke gjestene våre tar det ille opp!

HI

Skrevet

Det er heeeeelt vanlig! Mange ønsker seg service f.eks, og da er det greit å ikke få dobbelt opp alt (det gjelder vel gaver generelt!). Er vel bedre å få noe man ønsker seg enn å måtte bytte en haug med ting. Vi har veldig forskjellig smak og stil, og det gjør det lettere som gjest å bare kunne plukke fra ei liste :-)

Det er veldig vanlig å ønsker seg bidrag til bryllupsreise og, da gjerne i form av penger slik at man ikke MÅ binde seg til et spesifikt reiseselskap. Mange har vært sammen lenge og har "det meste", og da er det flott å ønske seg en opplevelse/reise!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...