Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Setet som kun kan brukes bakovervendt. Vi har det og er veldig fornøyde. God plass i det og barnet sitter godt.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Er det greit å montere? Skal ha to av de ved siden av hverandre, og en beltestol i baksetet. Tar de stor plass i bredden? Hvor stort er barnet? Det ene barnet er en middels stor 3.5 åring, så lurer på om det blir stort nok til å kunne brukes i ett halvt år eller aller helst 1 år fremover. Det kan brukes i midten i baksetet? (er ingen forhandlere i nærheten som selger setet, så jeg må kjøpe det på nettet)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Er det greit å montere? Skal ha to av de ved siden av hverandre, og en beltestol i baksetet. Tar de stor plass i bredden? Hvor stort er barnet? Det ene barnet er en middels stor 3.5 åring, så lurer på om det blir stort nok til å kunne brukes i ett halvt år eller aller helst 1 år fremover. Det kan brukes i midten i baksetet? (er ingen forhandlere i nærheten som selger setet, så jeg må kjøpe det på nettet) Må ærlig innrømme at jeg aldri har montert det, alltid mannen som ordner det. Han har altid sagt at det er enkelt å montere, men som sagt aldri prøvd. Mitt barn er snart 4 år, men er nok litt liten og smal. Vi har ikke hatt det i midten, men innbiller meg at det står at det kan monteres der. Tror ikke det er spesielt bredt, men alle bilstoler tar jo litt plass, vet ikke hvordan det vil bli med to pluss belterstol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå