Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 jeg har en i familien som jobber som omsorgsperson. denne personen har brutt sin tausetsplikt. fortalt om flere pasienter til nær familie og venner. vi har hørt detaljer om en,.. tenker at dette ikke er bra. og denne personen burde ikke jobbe innen dette mer. men problemet er at mannen min vil ikke gå videre med dette. jeg føler det er det rette. vet ikke helt hva jeg bør gjøre.?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Du går selvfølgelig videre med det til hvem,. og trenger jeg ikke bevis.?? jeg har bare hørt dette. har ikke bevis.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 jeg var en gang på et seminar, der en av foredragsholderne brøyt taushetsplikten flere ganger. da meldte jeg i fra. det går jo ikke ann.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 jeg var en gang på et seminar, der en av foredragsholderne brøyt taushetsplikten flere ganger. da meldte jeg i fra. det går jo ikke ann. hva skjedde, ?? ble det avslørt hvem som hadde meldt?
SameSara Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Du går selvfølgelig videre med det til hvem,. og trenger jeg ikke bevis.?? jeg har bare hørt dette. har ikke bevis. Du melder det inn til arbeidsstedet der vedkommende jobber eller til fylkeslegen eller fylkesmannen. De som har hørt dette og som har fortalt dette til deg kan bekrefte at det stemmer.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Du går selvfølgelig videre med det til hvem,. og trenger jeg ikke bevis.?? jeg har bare hørt dette. har ikke bevis. Du melder det inn til arbeidsstedet der vedkommende jobber eller til fylkeslegen eller fylkesmannen. De som har hørt dette og som har fortalt dette til deg kan bekrefte at det stemmer. jeg vet ikke navnet på stedet hvor denne personen jobber. kan prøve å finne det ut.