Gå til innhold

noen her som bare drikker vann og melk her.??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg drikker for det meste nå cola og saft. ønsker gjerne å slutte da cola ikke er sunt. drikker fun saft.

jeg ønsker å gå ned i vekt. jeg trener 3-5 ganger uka. men jeg drikker mye cola som virker som kan hindre meg litt i å gå ned i vekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ! :) kun en sjelden gang jeg drikker brus, liker det ikke noe særlig så heldig sånn sett :P

Skrevet

jeg ! :) kun en sjelden gang jeg drikker brus, liker det ikke noe særlig så heldig sånn sett :P

er det ikke nitrist å bare drikke det.

Skrevet

Jeg drikker stort sett bare vann og melk. Liker ikke kullsyre, så da smaker ikke brus noe godt. Er heller ikke så glad i kaffe. Hender jeg drikker juice da, eller en Snapple eller noe sånnt....overhode ikke noe kjedelig med det.

Er ikke noe som smaker så godt som et iskaldt glass med vann når man er tørst :)

Skrevet

Bytt ut colaen med Pepsi Max, så slipper du å drikke kalorier! Sunnest med vann selvsagt, men enig i at det er kjedelig å bare drikke det... Jeg drikker mest vann, med koser meg med god samvttighet med sukkerfri brus og saft. Og det søtstoffhysteriet lar jeg ikke gå innpå meg! Så lenge det brukes med måte har jeg ingen tro på at det er farlig:-)

Skrevet

Bytt ut colaen med Pepsi Max, så slipper du å drikke kalorier! Sunnest med vann selvsagt, men enig i at det er kjedelig å bare drikke det... Jeg drikker mest vann, med koser meg med god samvttighet med sukkerfri brus og saft. Og det søtstoffhysteriet lar jeg ikke gå innpå meg! Så lenge det brukes med måte har jeg ingen tro på at det er farlig:-)

pepsi max smaaker utrolig dritt for meg.

jeg liker å drikke fun saft. og drikker litt cola. drikker melk til frokost.

Skrevet

Jeg liker verken brus, melk eller kaffe. Drikker vann, te og av og til juice. Synes absolutt ikke det er kjedelig:)

Skrevet

jeg drikker bare vann og kaffe.. synes ikke det er kjedelig i det hele tatt :) vann er godt og det er kaffe og. kan ta meg et glass brus til middag når jeg er borte, men det er svært sjelden.. var avhengig av pepsimax før, men det sluttet jeg å drikke når jeg ble gravid. og det er jo mye man kan ha i vannet som gir mer smak da :) fruktbiter, sitrondråper...

Skrevet

Jeg drikker vann, te og litt kaffe, akkurat som før jeg ble gravid. Det kjennes som om kroppen trives godt slik. Jeg fikk skikkelig søtsug noen få uker ut i graviditeten, og begynte å drikke ganske mye lightbrus, men ble så oppblåst i magen. Da droppet jeg brusen, jeg måtte ta meg litt sammen og være litt sta, kjente at jeg ble "avhengig" ganske fort.

Skrevet

er det ikke nitrist å bare drikke det.

tydeligvis for deg ja. det beste som finnes for meg er vann med isbiter:) liker ikke brus, så da drikker jeg det ikke, enkelt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...