Gå til innhold

Høst/vinterbarn i Drammen?


TobiasFeb08+JulieOkt12

Anbefalte innlegg

Selv venter jeg nr to i oktober. 35 år og bor på Konnerud. Flere gravide i området med termin mot slutten av året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Bor på Austad og venter gutt nr. 2 i september. Termin er satt til 5. september:)

 

Jeg er veldig klar for treff iaf! Hadde så fantastisk mammagruppe sist. Er jo allerede i uke 24 nå, men det er da fremdeles tid til å bli litt bedre kjent med mammaene før babisene kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og hadde/har fortsatt en gruppe det skal mye til å toppe:-) Men har vært med på treff et par ganger nå, og mange hyggelige damer denne gangen og:-) Har tenkt å bli med på treffet den 16 om jeg får til. Flere med termin omkring deg der... Jeg er foreløpig sistemann ut med temin der.... Vet ikke hva vi får ennå, ul 22 mai, så blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig!:) Skal prøve å få det til, men er egentlig bedt i bursdag. Forstod planene var litt usikre rundt den dagen, så fremdeles et lite håp om at jeg får slengt meg med dere!

Oi, det blir jo kjempespennende! Er nesten litt lettet selv at det blir en gutt til selvom vi håpet litt på en jente denne gangen. Det er jo tonnevis med arvetøy og andre effekter hvor mesteparten er i blå og grønne toner:p

 

Hvor gammel er din eldste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste her ble 4 i februar, så blir litt aldersforskjell... Din da?

 

Er som du sier, praktisk med samme kjønn... Har sinnsykt mye jeg skulle ryddet på garasjeloftet, men har sagt til gubben at vi får vente til etter ultralyd for å se hva vi skal beholde og ikke:-) Vi er så heldige å ha flere eldre både fettere og kusiner til barna, så blir mye arvetøy uansett....

 

For vår del blir de sånn sett ett fett hva det blir:-) Eneste som blir enklere om det er jente, er navnet, for da har vi det klart... Gutt må vi tenke litt mer på. Men har god tid, da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eldste her ble 4 i februar, så blir litt aldersforskjell... Din da?

 

Er som du sier, praktisk med samme kjønn... Har sinnsykt mye jeg skulle ryddet på garasjeloftet, men har sagt til gubben at vi får vente til etter ultralyd for å se hva vi skal beholde og ikke:-) Vi er så heldige å ha flere eldre både fettere og kusiner til barna, så blir mye arvetøy uansett....

 

For vår del blir de sånn sett ett fett hva det blir:-) Eneste som blir enklere om det er jente, er navnet, for da har vi det klart... Gutt må vi tenke litt mer på. Men har god tid, da:-)

 

Tassen vår blir 3 år om bare litt over en uke! Helt sprøtt hvor store de blir også så fort:p

Hvordan gikk UL deres? Er den lille tassen eller tulla frisk og fin? Når fikk dere termin utifra UL?

 

Fikk dessverre ikke hengt meg på treffet det 16.mai, men forstod det som om dere kom til å slutte å publisere på BIM!??

Vil fryktelig gjerne være med og "finne flere" høstmammaer!

 

Så si gjerne ifra om det blir fler i nærmeste fremtid:) Har du ellers fått noen respons fra flere som venter høst/vinterbarn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir jente på oss denne gangen:-) Alt så fint ut... Ble satt tilbake 5 dager på ul, men er ikke enig, så skal se om jeg får gjort noe med det:-) Har nemlig stålkontroll på når det skjedde...

 

Vet om et par til med termin i september her oppe på Konnerud, ellers ikke noen på høsten... De fleste i den gruppa som nå er oppretta har termin på sommeren...

 

Satser på det er noen flere høstbarn og, så kan vi jo prøve å få til noe etter hvert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heii :o)

 

Jeg venter en liten gutt 10.oktober !

Er egentlig fra Konnerud jeg også, men bor på gulskogen akkurat nå.

Har dere hatt mange treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Nina10

Å har ikke fÅtt med meg dette her jeg:( Jeg venter en liten gutt 18 oktober:) Bor i Lier, er sÅ godt som Drammen det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina10
Blir jente på oss denne gangen:-) Alt så fint ut... Ble satt tilbake 5 dager på ul, men er ikke enig, så skal se om jeg får gjort noe med det:-) Har nemlig stålkontroll på når det skjedde... Vet om et par til med termin i september her oppe på Konnerud, ellers ikke noen på høsten... De fleste i den gruppa som nå er oppretta har termin på sommeren... Satser på det er noen flere høstbarn og, så kan vi jo prøve å få til noe etter hvert:-)
Hei! Er det her inne jeg må sjekke om det blir avtalt noe treff? hadde vært veldig arti å vært med:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) Hyggelig med flere oktoberbabyer! Virker ikke som om de er så stor aktivitet her inne... Men er med på treff om det blir noe jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å har ikke fÅtt med meg dette her jeg:( Jeg venter en liten gutt 18 oktober:) Bor i Lier, er sÅ godt som Drammen det;)

 

sÅ gøy:)

gammel er du ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nina10
Å har ikke fÅtt med meg dette her jeg:( Jeg venter en liten gutt 18 oktober:) Bor i Lier, er sÅ godt som Drammen det;)
sÅ gøy:) gammel er du ?:)
Ja:) Jeg er 23, hÅper Å rekke fylle 24, 4 okt før lillegutt kommer:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å har ikke fÅtt med meg dette her jeg:( Jeg venter en liten gutt 18 oktober:) Bor i Lier, er sÅ godt som Drammen det;)
sÅ gøy:) gammel er du ?:)
Ja:) Jeg er 23, hÅper Å rekke fylle 24, 4 okt før lillegutt kommer:)

 

ok:) jeg rekker vel Å bli 25 År før vÅres gutt kommer. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så arti:) Spennende med gutt:) Er formen fin?:)

 

ja den er fin den.. sliter med å sove om natta bare.. liten plass til lungene her:P så litt pustevansker. ellers bra=) din da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina10

så bra:) usj da, det er jo en kjedelig plage:( Jo her kunne den ikke vært bedre:) har vært helt toppert hele tiden så vært veldig heldig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra:) usj da, det er jo en kjedelig plage:( Jo her kunne den ikke vært bedre:) har vært helt toppert hele tiden så vært veldig heldig:)

 

så bra=)

jobber du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina10
så bra:) usj da, det er jo en kjedelig plage:( Jo her kunne den ikke vært bedre:) har vært helt toppert hele tiden så vært veldig heldig:)
så bra=) jobber du eller?
Jepp jobber fult enda, jobber på kontor å de er veldig snille og jeg kan tilrettelegge som jeg vil selv, så satser på å være her så lenge jeg kan:) Blir så rastløs av å være hjemme atte hehe:) Du da?værre å jobbe når du har litt pustevansker kanskje, er nok slitsomt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra:) usj da, det er jo en kjedelig plage:( Jo her kunne den ikke vært bedre:) har vært helt toppert hele tiden så vært veldig heldig:)
så bra=) jobber du eller?
Jepp jobber fult enda, jobber på kontor å de er veldig snille og jeg kan tilrettelegge som jeg vil selv, så satser på å være her så lenge jeg kan:) Blir så rastløs av å være hjemme atte hehe:) Du da?værre å jobbe når du har litt pustevansker kanskje, er nok slitsomt.

 

Så bra.

Jeg har hatt 30 prosent sykemeldt i noen uker,og siste uken har jeg hatt 60 prosent.. vært endel på sykehuset for å sjekke litt av hvert;) alt bra da=)

Jeg er frisør,så er litt verre her. kan liksom ikke sitte, så begynner å bli veldig tungt. ikke lenge igjen til jeg sykemelder meg helt. se hva legen sier på torsdag.

 

ellers alt bra med babyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina10
så bra:) usj da, det er jo en kjedelig plage:( Jo her kunne den ikke vært bedre:) har vært helt toppert hele tiden så vært veldig heldig:)
så bra=) jobber du eller?
Jepp jobber fult enda, jobber på kontor å de er veldig snille og jeg kan tilrettelegge som jeg vil selv, så satser på å være her så lenge jeg kan:) Blir så rastløs av å være hjemme atte hehe:) Du da?værre å jobbe når du har litt pustevansker kanskje, er nok slitsomt.
Så bra. Jeg har hatt 30 prosent sykemeldt i noen uker,og siste uken har jeg hatt 60 prosent.. vært endel på sykehuset for å sjekke litt av hvert;) alt bra da=) Jeg er frisør,så er litt verre her. kan liksom ikke sitte, så begynner å bli veldig tungt. ikke lenge igjen til jeg sykemelder meg helt. se hva legen sier på torsdag. ellers alt bra med babyen?
oki :) Er jo greit og få sjekket opp og få sykmelding når en trenger det så du kan ta det med ro:) Ja den er jo litt verre.. det må jo være utrolig slitsomt å så så mye i lengden.. merker jo jeg fort får vondt og hovne ben hvis jeg står og går mye.. Ja det er det bare og gjøre så du ikke blir noe verre:) Ja her er alt bra vettu:) Masse masse liv, vokser som bare det hehe:) Skal på 3D i dag så er utrolig spent:D håper på at alt er som det skal og at vi får bra bilder:) Har du vært på det enda?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra:) usj da, det er jo en kjedelig plage:( Jo her kunne den ikke vært bedre:) har vært helt toppert hele tiden så vært veldig heldig:)
så bra=) jobber du eller?
Jepp jobber fult enda, jobber på kontor å de er veldig snille og jeg kan tilrettelegge som jeg vil selv, så satser på å være her så lenge jeg kan:) Blir så rastløs av å være hjemme atte hehe:) Du da?værre å jobbe når du har litt pustevansker kanskje, er nok slitsomt.
Så bra. Jeg har hatt 30 prosent sykemeldt i noen uker,og siste uken har jeg hatt 60 prosent.. vært endel på sykehuset for å sjekke litt av hvert;) alt bra da=) Jeg er frisør,så er litt verre her. kan liksom ikke sitte, så begynner å bli veldig tungt. ikke lenge igjen til jeg sykemelder meg helt. se hva legen sier på torsdag. ellers alt bra med babyen?
oki :) Er jo greit og få sjekket opp og få sykmelding når en trenger det så du kan ta det med ro:) Ja den er jo litt verre.. det må jo være utrolig slitsomt å så så mye i lengden.. merker jo jeg fort får vondt og hovne ben hvis jeg står og går mye.. Ja det er det bare og gjøre så du ikke blir noe verre:) Ja her er alt bra vettu:) Masse masse liv, vokser som bare det hehe:) Skal på 3D i dag så er utrolig spent:D håper på at alt er som det skal og at vi får bra bilder:) Har du vært på det enda?

 

Nå har jeg fått 100 prosent sykemelding.. så da er det bare å vente:P Vi er under flytting og opppussing,så det er nok å gjøre og stresse med framtil han kommer da;)

Vi har vært på 3d ja, hadde en skikkelig kosegutt som lå å koste med morkaka og lekte med navelstrengen hele tiden. hehe

Har du kjæreste eller er du alene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina10

Så godt du fikk det:) Ja men da har du nok litt og gjøre for det ja;) å så koselig å se:) jeg fikk mange bra bilder og noen filmsnutter, syns jeg kunne fått sett mer film, rakk liksom ikke se at han gjorde noe, men en utrolig opplevelse for det:D

Jepp, har samboer:) Gleder seg like mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt du fikk det:) Ja men da har du nok litt og gjøre for det ja;) å så koselig å se:) jeg fikk mange bra bilder og noen filmsnutter, syns jeg kunne fått sett mer film, rakk liksom ikke se at han gjorde noe, men en utrolig opplevelse for det:D Jepp, har samboer:) Gleder seg like mye:)

 

så bra da:)

hvor var dere å så på 3d? ganske dyrt da.. vet ikke om vi kommer til å gjøre d neste gang. men var gøy å se hvertfall nå første gangen:) fikk jo se hvordan munn og nese han får i hvertfall:)

når går du ut i permisjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...