Gå til innhold

Noen her som har opplevd keisersnitt uten bedøvelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På meg glemte de bedøvelse når de skulle ta keisersnittet. Det var veldig hast, og de glemte det i farta. Lignende smerte har jeg aldri vært borti... Ble heldigvis lagt raskt i narkose da. Men er det noen andre her som har opplevd det, og hva beklaget de seg i ettertid? Jeg hadde samtale med legen dagen etter, og ikke noe mer enn det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åharregud, stakkars deg! Aldri hørt om det nei, og heldigvis aldri opplevd det.

Skrevet

hadde kommet til å saksøkt om det var meg dette skjedde med!!

Skrevet

ja desverre... verste smerten jeg har kjent! de glemte den ikke da, men den funka svært dårlig. fikk en veldig god beklagelse, og desverre så er det slikt som skjer i 2-3% av tilfellene. ikke at de GLEMMER bedøvelsen,men at den ikke virker.. fikk ikke narkose da,pga skyhøyt blodtrykk. Verste jeg har kjent, glad jeg kunne føde vanlig med nr 2:)

Skrevet

Har opplevd at bedøvelsen ikke fungerte jeg også.

Da de steriliserte området som skulle kuttes kommenterte jeg at det var kaldt men godt, det burde ha lyst en lampe hos dem da.

Når de begynte å kutte husker jeg at jeg skrek ut "Dere kutta meg". De stoppet og kunne ikke skjønne at jeg kjente det, men da jeg gjenntok det fikk jeg umiddelbart narkosemaska over ansiktet.

Husker ikke smerten, heldigvis, men husker at jeg i uker etterpå når jeg satt uten noe å gjøre kjente kutteføles i magen. Skikkelig ekkelt.

Merklig nok søkte jeg om ploanlagt ks i senere svangerskap. Men da ved et annet sykehus, med masse beroligende og de trippelsjekket bedøvelsen før de i det hele tatt nærmet seg meg med en kniv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...