Gå til innhold

Spørsmål ang meldinger på Facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg er litt interessert i var pålogget på Facebook i går, og jeg sendte melding på chatten akkurat i det han logget av. Har ikke fått noe svar enda, men ser han har oppdatert statusen sin i dag. Så spørsmålet er om dere et om den meldingen kommer opp når han logget inn, eller om den ikke gjør det siden jeg sendte den i det han logget av? Er det mulig at han ikke har sett den, eller er det kanskje bare det at han ikke er interessert? Blir litt stresset av dette kjenner jeg, nå logger jeg av Facebook og holder meg borte resten av dagen. (må jo sjekke hele tiden.....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får den i "inboxen" på facebook. Så du kan være ganske sikker på at han allerede har fått den.

Gjest peacock
Skrevet (endret)

Mulig han ikke har sett den, ja - kommer ikke opp varsel om samtalen har vært åpen i vinduet før han logga av (selvom meldingen ligger i inboxen)... Kanskje du kan skrive noe mer på samtalen? Da får han opp hele greia :-)

Endret av peacock
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Meeen, når andre har skrevet til meg akuratt rett før/etter jeg har logget av, så får jeg ikke alltid noe beskjed på facebooken min at jeg har fått meldign på inbox, så jeg har hatt noen snurte venner fordi jeg ikke har svart. Først når de komenterer det, så sjekker jeg inbox, og joda, der ligger det PM fra dem.

Så enten har han fått det uten å vite, eller så har han fått det men ikke gidder å svare

Skrevet

Det jeg tenker (og håper på :P) er at den kanskje har kommet rett før han logget seg av, og at den da ikke står som en ny melding når han logger seg på igjen.. Jeg så at han hadde logga av etter at jeg sendte chatmeldingen.

Men jeg vil jo vite om han har fått den eller ikke, og jeg vil ikke sende flere meldinger, vil ikke mase heller..

Huff, hadde ikke trodd at jeg skulle føle meg som dette i en alder av 30, som en småforelska fjortis. Har vært i ett forhold siden tenårene, så dette er liksom litt nytt for meg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...