Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 jeg har hatt kjæreste i et halvt år nå, og han har møtt datteren min noen ganger. kanskje 20. men han virker ikke noe intressert i henne. han er hyggelig og høffelig mot henne, men han setter seg ikke på gulvet for å leke med henne, slik at de kan bli kjent. og han kommer helst hit, når hun sover eller er hos faren sin. jeg har tatt det opp med han, og han sier at det er fordi han vil gi henne tid til å vende seg til han. siden jeg og henne har vært alene i mange år, og hun ikke helt vet hvordan hun skal forholde seg til han. jeg begyner å tenke at han egentlig bare vil ha meg, og ikke henne også.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Jeg vil tro at han kanskje er litt småredd. Redd for at hun ikke vil like han, redd for at hun kanskje skal like han for mye, redd for å gjøre noe galt. Er jo ikke bare bare å bli stefar. Hvertfall når han ikke har egne barn, og kanskje ikke helt vet hvordan disse små rare vesene funkerer.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Han høres ganske så fornuftig ut, må jeg si. Dere har vært sammen kun 6 måneder og da er det greit å ikke innvolvere barna for mye. Skjønner godt at han vil avvente til dere har vært lengre sammen og forholdet er seriøst.
kaklemor Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Han kan være redd for å bli for glad i henne og det hadde blitt slutt mellom dere to. Kanskje du kan la han få lov til å velge litt selv når han vil være mer med henne, for jeg tror at om du presser han til å tilbringe tid med henne så tror jeg han blir skremt :/
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Hvor lang tid brukte du på å venne deg til å skulle bli mor? 7-8 måneder og kanskje enda litt til når barnet var kommet til verden.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 så dere mener at dette er helt normalt, og at jeg ikke skal være lei meg på grunn av dette? og bare gi han tid og se om det blir bedre på sikt? jeg er veldig redd for å finne en mann som ikke skal være kjempe snill mot datteren min.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 så dere mener at dette er helt normalt, og at jeg ikke skal være lei meg på grunn av dette? og bare gi han tid og se om det blir bedre på sikt? jeg er veldig redd for å finne en mann som ikke skal være kjempe snill mot datteren min. Kanskje han ikke er så interessert i barn? Samoeren min er veldig snill mot de to barna jeg har fra et tidligere forhold. Stiller opp og hjelper de, men han er nok av "natur" ikke så engasjert i barn. En kompis av meg derimot har skikkelig barnetekke. Ungene han møter elsker han med engang. Han er engasjert, tuller og er veldig glad i barn. Folk er forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå