Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Har ein pappa som jeg kom i kontakt med for 7 år siden. Vi bor 8 timers reise fra kvarandre men det problemet er han ringer kvar 3 uke. Har ingen behov å høre på pjattet hans. Han gir oss mykje penger og jeg blir passe rang når vi får penger. Virker som og kjøpe seg inn. Har sakt til han at jeg ikkje ønsker pengane men at du kan reise på dei laksefiske turane sine så lenge du klarer det. Han elsker og fiske laks og reise til dei ettertraktede fiske plassane. Det koster. Han er sta og egen. Det du sier er ikkje rett men deg jeg sier er rett. Er han på reis tar han ikkje telefonen vist naboen ringer. For han tror naboen stjeler dei dyre fiskeutstyret. Totalt kristen og kan proveser deg meg kristendommen og bruke den på deg. Han har brukt kristen troen sin på meg og jeg hater den troen. Den dage jeg dør vil jesus si til meg om jeg tror på den heilage og etc. Jeg har lert meg og tilgi men det har ikkje du for du tro ikkje på jesus. Har sakt til han at jesus pratet kan du ha for deg sjølv men ikkje kom i mitt hus og legg ut og denna troen. Det bryr han seg ingen ting om og proveserer med det Så neste gang får han høre fra meg vist han proveserer med kristen dommen igjen. At han kan pakke sakene sin og dra på første buss heim og miste all kontakt med meg og barna. Da kan du spørre den gode jesusen din kva godt du fikk av det !!!!!! Fy kor godt det var å tomme seg litt.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 HÆ? Dette var jo helt umulig å forstå.. Du har endelig fått kontakt med pappaen din som du ikke kjente i mange år, og nå hjelper han familien din økonomisk og ringer deg for å opprettholde kontakten, men du hater han for hans kristne tro?
kaklemor Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Tror hu mener at hun ikke vil prate med han hver tredje uke for han visstnok maser??! Haha.. Du HI, du må forklare litt bedre!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Ja, stakkars deg HI. Ikke klarer du skrive et forståelig innlegg engang...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Tror ikke det er pappaen din det er noe galt med...
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Hæ? skjønte ingenting..ser ut som google translate gone bad
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Hvis du skal skrive, så anbefaler jeg at du enten prøver å holde deg enten til bokmål eller nynorsk. Ikke bland begge målene, for det er rett og slett uleselig.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 Stakkars pappaen din som har en datter som deg. Har ringer hver tredje uke, men du er ikke interessert i å høre på pjattet hans. Han gir deg penger, men de vil du ikke ha. Hva vil du egentlig ha av han, kan han egentlig gjøre noe som er bra nok for deg. Innlegget var bare noe surr
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 6. mai 2012 #11 Skrevet 6. mai 2012 Hvis jeg forstår HI rett så har hun nylig fått kontakt med faren sin, men at han ikke helt står til forventningene som pappa. Han ser ut til å prøve å kjøpe seg inn som pappa ved å gi henne penger og han babler kun i vei om Jesus når de møtes/ringes. Kan skjønne at HI er litt lei av fyren og ønsker seg litt sympati i forhold til at han ikke er så kul. Hvorfor så sinna damer??
BikkjeBisk Skrevet 6. mai 2012 #12 Skrevet 6. mai 2012 Jeg skjønte ikke bæret? En Pappa som ønsker kontakt og gir deg penger? Å du er sur for han er kristene? Hæ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå