Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #26 Skrevet 6. mai 2012 Da gutten min var liten prøvde han å leke med storesøstrenes dukker, men dette ble slått hardt ned på, ikke tale om sa vi. Likevel ser det ut som det har gått galt for ham; han er skikkelig femi og jålete. Håper virkelig ikke han kommer hjem og sier han er homo, for da dreper faren hans ham. Grøss.
Major HotLips Houlihan Skrevet 6. mai 2012 #27 Skrevet 6. mai 2012 Jeg kjenner en gutt som hadde en rosa utkledningskjole som han bare eeelsket Og da en annen venninne av mammaen hans sa han kunne få arve dukker, klær og dukkevogn av hennes jente, så va lykken komplett! Nå er imidlertid den perioden over og han er blitt en skikkelig guttegutt med biler, gravemaskiner og alle andre slags maskiner Det er nok bare en liten periode i smågutters liv der de lever ut litt mere feminine sider hos seg selv. Jeg har sett det hos flere og de har alle gått tilbake til "vanlige gutteinteresser" igjen etter en stund. Men når de holder å sånn så er de skikkelig søte!
Gjest Gul stjerne Skrevet 6. mai 2012 #28 Skrevet 6. mai 2012 Jeg har en kompis som elsket kjoler og jenteting fra han var liten, og han er homse
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 6. mai 2012 #29 Skrevet 6. mai 2012 Her i huset har det aldri vært noe spørsmål. Alt av leker finnes tilgjengelig og de velger fritt. Alt annet er nå bare dumt! Vi lever i 2012, ikke i 1912. Fedrene tar seg også av sine barn og det er naturlig for alle barn å kopiere det de ser inn i leken. Altså er det ikke et "tegn" på homofili at gutter leker med dokker! Det blir mer rart å nekte dem det, da vil de jo lure på hvorfor
Gråsonen Skrevet 6. mai 2012 #30 Skrevet 6. mai 2012 Sønnen min elsker også dukker og vogner. "Trille tur med babyen" sier han og løper fornøyd bortover stuegulvet :-) Han er så herlig når han holder på med "babyen" sin."Kooose babyen, væje snill med babyen, lilleee babyen" Smiler når jeg skriver dette. Om det er et tegn på homofili så driter jeg lang marsj i det, for fin er han uansett for meg. Lille barnet mitt. Hvis sønnen din snart har bursdag og synes dukker er morsomt, så hvorfor ikke? Han blir kanskje like glad i "babyen" sin som min sønn. Synes det er flott at de kan lære litt om omsorg for babyer gjennom leker. Sist vi var å besøkte et spedbarn sa min sønn det samme "være snill med babyen" og la hodet inntil. Jeg er overbevist om at rollespill med dukker og bamser hjelper til i læringsprossesen, speile følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå