Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Leste nylig denne saken: http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1817285.ec Skremmende lesning. Men vil si jeg har sett tendensene de siste årene, er litt sjokkert over hvor lite respekt enkelte barn har overfor voksenpersoner. Og hvor utagerende og lite medfølende mange barn er..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 http://www.adressa.n...icle1817285.ece Den første linken virket visst ikke.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Men det er forskjellige måter å sette grenser på. Det er også forskjellige måter å fortelle barnet om rett og galt. Når barnet får vondt syns ikke jeg det er riktig måte å sette grenser på. Irettesetting og tilsnakk? Ja... Bruke makt og straff? Nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå