Gå til innhold

Flere som sliter med de siste kiloene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått ned 20 kilo tidligere, å det gikk lekende lett faktisk, på 3 mnd.

Nå har jeg klart å legge på meg 3 kilo igjen. Men jeg skulle gjerne gått ned enda noe til. Så ca. 6 kilo til skulle jeg gjerne gått ned. Men det er så vanskelig! Eier ikke motivasjon, enda jeg mistrives så fælt nå.

 

Men disse kiloene sitter som støpt, å er mye verre enn de 20. Kanskje fordi jeg ikke ser endringene like lett på kroppen.. Jeg vet ikke..

 

Flere som sliter med de siste kiloene? Har dere noen plan for hvordan dere skal klare å gå ned?

Jeg skal i bryllup om 1 mnd. Skulle gjer e vært hvertfall et par kilo lettere til da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått ned 20 kilo tidligere, å det gikk lekende lett faktisk, på 3 mnd.

Nå har jeg klart å legge på meg 3 kilo igjen. Men jeg skulle gjerne gått ned enda noe til. Så ca. 6 kilo til skulle jeg gjerne gått ned. Men det er så vanskelig! Eier ikke motivasjon, enda jeg mistrives så fælt nå.

 

Men disse kiloene sitter som støpt, å er mye verre enn de 20. Kanskje fordi jeg ikke ser endringene like lett på kroppen.. Jeg vet ikke..

 

Flere som sliter med de siste kiloene? Har dere noen plan for hvordan dere skal klare å gå ned?

Jeg skal i bryllup om 1 mnd. Skulle gjer e vært hvertfall et par kilo lettere til da..

Da har jeg et tips til deg, CLA Tonalin, fåes kjøpt på helsekost. Er mange CLA produkter på markedet, men kun cLA tonalin som er den "ekte". Jeg har hatt god effekt på den, har akkurat begynt å slanke meg, igjen :-) Har gått ned 3 kg på 1 mnd, og har 12 igjen. CLA kikker snart inn regner jeg med. Trener og spiser hver 3.time i tillegg. Lykke til :-)
Skrevet

jeg sliter med de første også jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...