Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Og er dere fornøyd? Hvordan er den til større barn?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Ja, kjøpte den da førstemann var liten, og har brukt den masse. Kan faktisk fint bære den eldste fortsatt, selv om han er fire år. Det er tungt sp klart, men de er godkjent opp til 18 kg tror jeg, og jeg synes ikke det er noe problem. Det blir som å bære barnet på ryggen, bare at det sitter fast uten å holde seg fast. Jeg vil derimot ikke anbefale spedbarnsinnlegget, det synes jeg ikke fungerte noe særlig, så den er best å bruke fra barnet er rundt 5 mndr synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Takk for svar Den er allerede bestilt, så godt å høre at du er fornøyd Og uten spedbarnsinnlegg, siden vi har brukt babybjørn frem til nå.
seigdamererbest Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Jeg har Ergoberesele og jeg er veldig fornöyd med den. Jeg liker den ikke til helt nyfödte, men fra ca 3 måneders alder er sen super. Jeg brukte den en gang en hel påskeferie til min eldste. Hun var da ca 90 cm og satt godt i selen. Det som begrenset bruken var vekten hennes, men hun er tung av seg.
Mrs. Bouquet Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Den er veldig god å ha på. Men jeg syns det er noe herk å få den og babyen på ryggen. Så jeg sydde en lomme og seler så det bare er å ta den på som en sekk med baby/barn i.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Ja, jeg er enig i at det er vanskelig å få barnet opp på ryggen alene. Men sittende i sofa får jeg det til å et vis, men det er et lite stykke arbeid hver gang... De stroppene till å feste over hodet hvis barnet sovner er gode å dra i for å få den over rumpen
Mrs. Bouquet Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Ja, det syns jeg også i begynnelsen, men da raknet de på den ene siden.
Grooo Skrevet 12. mai 2012 #8 Skrevet 12. mai 2012 Ja, det syns jeg også i begynnelsen, men da raknet de på den ene siden. Hvis selen din har revnet må du jo ta reklamere på den for sånn skal det såklart ikke være! Jeg bærer fortsatt treåringen på 18 kg en del i Ergo, og snart-seksåringen på godt over 20 bæres også i blandt feks på turer i skogen hvis beina blir tunge på vei hjem. For å få barnet på ryggen er det enklest å rett og slett putte barnet i selen på magen som ved magebæring, og så gjøre skulderstroppene litt løsere og også magebeltet litt løsere. Så tar du skulderstroppene ned under armene dine, og "skyver" hele selen med barnet i under armen din og bak på ryggen og tar på skulderstropper og strammer alt sammen igjen
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2012 #9 Skrevet 13. mai 2012 Nå har jeg fått den, og testet den ut. Jeg er veldig fornøyd. Men hva er egentlig de stroppene til det sovetrekket til??? Ikke de som fester trekket over barnet, men de som sitter ved lommen HI
Mrs. Bouquet Skrevet 13. mai 2012 #10 Skrevet 13. mai 2012 Ja, det syns jeg også i begynnelsen, men da raknet de på den ene siden. Hvis selen din har revnet må du jo ta reklamere på den for sånn skal det såklart ikke være! Jeg bærer fortsatt treåringen på 18 kg en del i Ergo, og snart-seksåringen på godt over 20 bæres også i blandt feks på turer i skogen hvis beina blir tunge på vei hjem. For å få barnet på ryggen er det enklest å rett og slett putte barnet i selen på magen som ved magebæring, og så gjøre skulderstroppene litt løsere og også magebeltet litt løsere. Så tar du skulderstroppene ned under armene dine, og "skyver" hele selen med barnet i under armen din og bak på ryggen og tar på skulderstropper og strammer alt sammen igjen De stroppene er jo ikke til å dra barnet bedre til i selen, men for å feste sovehetta. Så det tar jeg på meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå