Gå til innhold

Noen som har reist med Barnas båt (Stena Line)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Danmark i sommer og vurderer denne båten fremfor super speed.Vi er egentlig ikke spesielt glad i selve båtturen og har derfor aldri vurdert en tur som tar så lang tid... men så kom jg over en reklame som viser at det er masse opplegg for barna der...

Er det bra? Trivdes barna? Eller ble turen (og da særlig hjemturen) laaang likevel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... turen var en opplevelse i seg selv for mine barn men det er litt hva du gjør det til .. nytter ikke sette seg ned å sture ... vi var med barnas båt i fjor sommer men rakk ikke engang være med på opplegget med sot piratene da vi hadde mer enn nok annet ¨å drive på med var nydelig vær så vi var endel ute barna fikk shoppe ... spise is leke på lekerommet som absolutt IKKE imponerte meg!! men de trivdes der! tida gikk ganske fort ja !!

Skrevet

... turen var en opplevelse i seg selv for mine barn men det er litt hva du gjør det til .. nytter ikke sette seg ned å sture ... vi var med barnas båt i fjor sommer men rakk ikke engang være med på opplegget med sot piratene da vi hadde mer enn nok annet ¨å drive på med var nydelig vær så vi var endel ute barna fikk shoppe ... spise is leke på lekerommet som absolutt IKKE imponerte meg!! men de trivdes der! tida gikk ganske fort ja !!

Skrevet

Flere?

Vi har reist med denne flere ganger og synes det er en fin reisemåte når vi reiser med små barn. Da begynner på en måte ferien allerede i Oslo (man får jo is ol allerede før man går ombord). Ungene synes dessuten det er kjempestas å sove på båten...:)

Hjemreisa på dagtid har også falt i smak hos våre små. De har lekt og kost seg, deltatt på show, sett på show, lekt og shoppa. Ettersom vi har hatt baby de gangene vi har vært nedover har vi alltid hatt lugar også på hjemveien. Det har vært godt å ha et sted å kunne trekke seg litt unna et par timer. Både for barn og voksne.

Sist vi var nedover tok vi superspeeden hjem igjen. Det fungerte også bra (selv om jeg synes det var guffent med alle bølgene), selv om det er mye mer å finne på for ungene på barnas båt.

Om dere tenker å overnatte i Fredrikshavn vil jeg anbefale The Reef. Veldig snedig med badeland på hotellet! Sjekk hjemmesiden deres..:)

Skrevet

Barna storkoser seg det :) båten er litt shabby, men ok.

Eneste som er kjipt er at på hjemturen så må man forlate lugaren 2,5 time før båten er i land. Det er litt styrete for da er det fullt på alle sitteplasser, spisesteder osv. Minste jenta er to år, så vi må bare fly etter henne de timene. Har man større barn er det nok ikke noe problem. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...