live09 Skrevet 6. mai 2012 #2 Skrevet 6. mai 2012 Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener? Et barn? deg?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Så definitivt. Pr i dag er det luksus. Har i lang tid lagt på 4-7 timer oppstykket søvn(pga barn). Har ikke hatt jobb i perioden(3 1/2 år) jeg har hatt så dårlig søvn. Og ville heller ikke fungert i jobb med så lite søvn. Om jeg vil fungere i jobb med 7 timer sammenhengende søvn er ikke godt å si. Har jo lite søvnbehov nå, men antar det vil øke når jeg omsider en gang få sammenhengende søvn igjen.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 luksus! maks 5 timer oppstykket søvn her og jeg jobber fullt.....
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Maks syv timer oppstykket søvn her.
cheni Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Er ikke det ganske normalt da? Det er iallefall det jeg sover om natta, selv om jeg en sjelden gang legger meg kl 21 for å få 9 timer
lille sprelle Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Pleier å våkne av meg selv etter 7-8 timer søvn. Noen ganger rekker barnet å vekke meg før jeg våkner selv, men som regel ikke.
optimist77 Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Kan ikke huske sist jeg sov 7 timer sammenhengende...Men, det er fordi jeg har sovet "lett" siden jeg var barn, og etter at jeg selv fikk barn, så har vel ikke akkurat kvaliteten på søvnen min gått i været...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå