Gå til innhold

sove 7 timer (i strekk) om natta


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noe dere kan leve med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener? Et barn? deg?

Skrevet

Så definitivt. Pr i dag er det luksus.

 

Har i lang tid lagt på 4-7 timer oppstykket søvn(pga barn).

Har ikke hatt jobb i perioden(3 1/2 år) jeg har hatt så dårlig søvn. Og ville heller ikke fungert i jobb med så lite søvn.

 

Om jeg vil fungere i jobb med 7 timer sammenhengende søvn er ikke godt å si. Har jo lite søvnbehov nå, men antar det vil øke når jeg omsider en gang få sammenhengende søvn igjen.

Skrevet

luksus! maks 5 timer oppstykket søvn her og jeg jobber fullt.....

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Maks syv timer oppstykket søvn her.

Skrevet

Er ikke det ganske normalt da? Det er iallefall det jeg sover om natta, selv om jeg en sjelden gang legger meg kl 21 for å få 9 timer :D

Skrevet

Pleier å våkne av meg selv etter 7-8 timer søvn. Noen ganger rekker barnet å vekke meg før jeg våkner selv, men som regel ikke.

Skrevet

Kan ikke huske sist jeg sov 7 timer sammenhengende...Men, det er fordi jeg har sovet "lett" siden jeg var barn, og etter at jeg selv fikk barn, så har vel ikke akkurat kvaliteten på søvnen min gått i været...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...