Gå til innhold

jeg trenger hjelp...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært igjennom en del di siste årene, både positivt og negativt. Er ganske ung, å har et barn på over 1 år som jeg forguder over alt på jorden. Jeg er ikke sammen med barnefaren, som jeg fortsatt elsker. Har gjort det nå siden vi møttes for 5 år siden, uansett hvor mange ganger han har såret meg, sagt stygge ting om hvor tjukk og stygg jeg er, utro flere ganger (mens jeg gikk gravid å i etter gutten vår kom). Ting er veldig tungt, å dere tenker vell at jeg er ung og dum, å dette går over. Jeg har opp og nedturer, men av og til vil jeg bare legge med å glemme alt. Å slippe å være lei og trist pga en som har såret meg så mye. Å tillegg valgt rus foran sitt eget barn, jeg fatter ikke å begriper hva som feiler han. Å det sårer, herregud hvor det sårer...jeg lider i det stille, å prøver å være sterk for meg og den lille gutten min. Har en fantastisk familie som støtter meg, å er med gutten min hele tiden. Er ikke ofte jeg er ute, er så redd for å bli stempla som en "dårlig og ung mor" som drar ut en helg for å være med venner eller tar seg en fest. Jeg sliter, å er redd konstant. Jeg bruker 1000vis av penger på klær å masse dritt for å føle meg bedre, for at selvtilliten min skal bli bedre, kan stå å se meg i speile å begynne å gråte, å bare synker ned på gulvet. Føler meg helt ubrukelig etter alt som har skjedd, å føler ikke at noen forstår. trenger noen gode råd om hva jeg kan gjøre, er så lei av å ha det sånn her....:-(

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet (endret)

Stort sett hele innlegget ditt vitner om at du er en reflektert, moden og sterk ung dame, og jeg tror du bare må ta tiden til hjelp for å skape en bedre tilværelse for deg selv. Det ser i alle fall ut som du er på rett vei, bare ikke la shoppingen gå for langt, og prøv heller å flørte litt med noen andre, så skal du snart se at barnefaren ikke er den eneste i verden som er verdt din kjærlighet. ;-)

Endret av UndrendeUllteppe
Skrevet

Du elsker ikke denne mannen, du er mentalt avhengig av han, og kjørt deg fast i et spor om at du elsker han, og om at han egentlig elsker deg, burde elske deg, skulle elsket det, da hadde livet vært så mye bedre.

 

Livwt ditt blir bedre når denne frekke, ufine, manipulatoren kommer langt unna deg, når du får distansert deg fra hana stygge kommentarer, hans ekle makt. Du trenger sannsynligvis tid og avstand og innblikk i vordan ekte kjærlighet funker, før du greier å gi slipp.

 

Verken du eller ungen din er tjent med å ha kontakt med en slik manipulerende og usympatisk rusmisbruker. Om han endrer sg er saken en annen. Men det er tvilsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...