Gå til innhold

Hvor mange vogner har dere da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jeg har diskutert ikveld og han mener jeg har vogndilla! hehe..

Hvilke vogner har dere og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For øyeblikket tre. Men bare en som er i bruk. En med et ødelagt hjel, som vil bli brukt som sovevogn i bhg, en sportsvogn, og en reisetrille. Trilla skal vi selge.

Skrevet

Gutten vår er 2,5 år.. vi har 3 vogner.

en simo kombivogn, som vi brukte da han var liten.

en simo sportsvogn som vi har brukt fra han var 1,5 år ca. den brukes nå som sovevogn i bhg og litt ellers også.

en carena trille. den er ikke så mye brukt egentlig. kjøpte den i fjor sommer da vi skulle på ferie,pga at den tar mindre plass i bilen og lettere. hender vi har den med på kjøpesenter.

bruker de ikke så ofte noe mer, men veldig moro å kjøpe vogn ;)

Skrevet

Akkurat nå har jeg nesten ingen vogner. Har solgt og kvittet meg med flere i det siste. Har beholdt de jeg føler vi har behov for. Har en moutain buggy som ligger i bilen, enkel og ta inn og ut av bilen. God og trill og fungerer egentlig til det meste. En Brio Happy som sovevogn i barnehagen og en emmaljunga city cross til å bruke på turer rundt på skogsveier, i hagen o.l. her hjemme.

Skrevet

Tre. En tfk twinner twist duo, en reisetrille og en enkeltvogn..

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

4 vogner:

-Easywalker Duo (søskenvogn) sier seg selv, to barn på 14,5 mnd og 2 mnd

- Basson Grande med baggdel: lettest når vi kun skal ha med jenta, eller skal i butikken, da gutten liker å få sitte i handlekurven

- Creep sportstrille: Guttungen på 14,5 mnd sin, han likte ikke sportsdelen til Bassonvogna, da ble det lettere med en annen vogn, og den er jo ideell både på reiser og når mor i huset vil ut å jogge en tur og han vil være med (litt lettere å dytte på)

- Emmaljunga vogn: Denne er ny innkjøpt for 300,- en gammel en, det er da den kommende barnehage vognen, siden gutten starter i bhg til høsten.

Neste år komer det enda en bhg vogn inn i bildet ;)

Skrevet

Har for tiden 5, i bruk til 2 barn på 1 og 3 år

Simo Duo, brukes kun av 1 åringen

Emmaljunga Scooter, brukes av begge

Phil & Teds Vibe, søskenvogn

Quinny Zapp, brukes av begge

Titanium Breeze, brukes av begge

1 åringen bruker vognene mest, 3 åringen innimellom

Skrevet

Herreguuuud, vi har for mye penger i denne delen av verden :o Åja, jeg har tre sjøl som sakt, så var ikke for å rakke ned på noen..

Skrevet

Nå har jeg bare en Jeep sportsvogn. 3 hjul.

Men i vinter hadde jeg en billig bagvogn med små hjul foran, en emaljunga edge og en Silvercross som jeg skulle fikse opp.

Solgte alle 3 og kjøpte Jeep vogna. Men nå skal jeg kjøpe en brio,simo eller emaljunga som har sitte delen vendt mot meg og søsteren min skal ta med en mclaren trille når hun kommer til sommeren, så da er jeg tilbake til 3 vogner :P

Skrevet

4, tror jeg.

En brukt emmaljunga, som jeg kjøpte i starten, (og som naive meg trodde var den eneste jeg trengte), så kjøpte jeg meg en trille da sommeren kom, så glemte jeg å pakke vogn da vi dro på ferie, så da kjøpte jeg en scooter, så har jeg vel fått arva en trille til i ettertid, som jeg ikke har brukt enda.

Skrevet

kjøpte en ny emmaljunga nitro city. Men nå etter 2mnd med baby fant jeg ut at jeg ønket en tfk. Kjøpte derfor en pent brukt 2010 modell siden samboeren min syns det var litt voldsomt at jeg skulle ha ny vogn alt. Så vi har to nå. Føler det er mange som har flere vogner.

Skrevet

Jeg har en trillingvogn, en tvillingvogn, en sportsvogn og en trille.

Skrevet

Jeg har bare en nå, men har hatt 4 vogner til to unger.

Simo dypvogn

Teutonia Timmy

Tautonia prestige

Titanium baby travel

Skrevet

Har 5 nå :o

Emmaljunga Edge

Emmaljunga Scooter

Quinny Zapp xtrs

4me sun søskentrille

og en gammel Teutonia sportsvogn i bhg..

Har hatt en Gracotrille som jeg har solgt og en Titanium Breeze som jeg har kasta pga mugg..

Nå er det innkjøpsstopp :P

Skrevet

Har hatt fire på tre barn, akkurat nå har jeg tre. En Phil and Ted's Explorer søskenvogn, Brio Go og MacLaren XT. Alle er i bruk hver uke.

Skrevet

5 stk.

En som blir brukt som sovevogn i barnehagen

En som står som sovevogn på terrassen (bor i 3 etg uten heis)

En TFK vogn til vanlig bruk

To triller....

Skrevet

Dere må da ha utrolig god plas for å lagre alle disse vognene. Da tenker jeg på dere som har tre-fem vogner.

Vi har to barn og to vogner. Den en sportsvogn til minste, en trile til største.

Skrevet

Har 1vogn. Emmaljunga Edge Duo, har ikke trengt mer en den. :)

Er ikke 100% fornøyd med sportsvognen, så kommer til å bytte ut den når nr2 er så stor at han skal bruke den. Og da har jeg hatt vognen i ca. 3år.

Liker å se på vogner og prøve, men har ikke kjøpt enda.. :P

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Vi har to vogner her.

En bugaboo vogn/sportsvogn

En carena trille vi kjøpte brukt for å ha i bhg, men endte med at vi ikke trengte den der.

Bugabooen er pakket vekk til nestemann kommer, og trilla har jeg liggende sammnepakket i bilen i tilfelle jeg trenger den. Vi bruker nesten ikke vogn lenger, nå er junior 16 mnd og vil helst gå selv når han har mulighet til det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...