Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 På dagen i dag så har jeg hatt mange VONDE kynnere/rier. (Innimellom hadde jeg noen som ikke var så vonde )Skikkelig mens smerter, måtte stoppe opp og puste meg igjennom dem. Da kom de bare en gang i timen. Så roet det seg etter ca 5-6 timer. Nå har jeg tatt tiden i halvannen time og de kommer med 7 min mellom. Ikke vonde, men ubehagelige. Veldig stramme, litt mens smerter.
2 hjertegull :) Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Er det egentlig noe du lurer på da, eller var det bare for å informere?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Jeg lurte egentlig på om det var noe på gang da.......... Eller om jeg burde ringe føden. Trodde man kunne spørre om sånne ting her inne
marier Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 høres jo ut som noe er på gang du kan jo ringe å si ifra at det kan bli fødsel, men de sier jo hvis du er førstegangs skal du ikke dra inn før det er 3 min mellom riene og de varer i 60 sek.... lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Dette er faktisk 2 fødsel. Men med 1 så ble jeg satt igang med drypp og da sa det PANG med engang.. Og han var ute etter 3 timer. Syns bare hele greia er litt rar. I stad var de super vonde, og de kom sjeldent. Nå er de ikke så vonde og de kommer ofte..
2 hjertegull :) Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Hehe, det er klart man kan spørre om slike ting, men jeg fant ikke noe spørsmål i innlegget ditt.. Ring og spør! Det sies jo at når det er rier så vet man det, men det trenger ikke alltid være slik. Snakk med de, så avgjør de om du skal kommefor en sjekk ønsker deg lykke til hvis du har fødsel på gang
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #7 Skrevet 5. mai 2012 Åh jeg glemte vel og sette pÅ ett spm tegn, men det var ett spørsmÅl ;p takk for det:)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Nå har jeg hatt to VONDE. er dette normalt? At de er vonde noen ganger og ubehagelige andre ganger? Jeg er så redd for og ringe og mase for mye. Derfor jeg spør her litt først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå