Gå til innhold

600,- det er drøyt?!??!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på plantasjen i stad, der solgte de stolputer(til utemøblemang) til hele 600,- Jeg trodde rett og slett jeg skulle gå i bakken.

 

Gikk videre og havnet på jysk der kostet det 50.- så da fikk jeg altså 5 puter til 250,- på plantasjen hadde jeg ikke kommet meg hjem med en pute engang til denne prisen

 

Det er nok litt kvalitets forskjeller på de, men jeg syntes 600,- var drøyt.

 

Hvor mye er du villig til å betale for slike puter?

Videoannonse
Annonse
Gjest overlord
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt fine puter til kr. 129,- per stk på Kremmerhuset.

Skrevet

Ja plantasjen har virkelig ikke de billigste varene akkurat. Jeg skulle kjøpe meg ei enkel hagerive forleden. De billigste var pinadø kr 199,- På andre plasser kan du få de til en femtilapp liksom :o

Skrevet

Vi fant ut akkurat det samme som deg HI i fjor og kjøpte også våre på jysk. Var faktisk finere en de vi så på på plantasjen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...