Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Jeg var på plantasjen i stad, der solgte de stolputer(til utemøblemang) til hele 600,- Jeg trodde rett og slett jeg skulle gå i bakken. Gikk videre og havnet på jysk der kostet det 50.- så da fikk jeg altså 5 puter til 250,- på plantasjen hadde jeg ikke kommet meg hjem med en pute engang til denne prisen Det er nok litt kvalitets forskjeller på de, men jeg syntes 600,- var drøyt. Hvor mye er du villig til å betale for slike puter?
Gjest overlord Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Jeg har akkurat kjøpt fine puter til kr. 129,- per stk på Kremmerhuset.
Love my kidz Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Ja plantasjen har virkelig ikke de billigste varene akkurat. Jeg skulle kjøpe meg ei enkel hagerive forleden. De billigste var pinadø kr 199,- På andre plasser kan du få de til en femtilapp liksom
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Vi fant ut akkurat det samme som deg HI i fjor og kjøpte også våre på jysk. Var faktisk finere en de vi så på på plantasjen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå